Dołącz do czytelników
Brak wyników

SodaStream nowym klientem agencji Comfitura

Artykuł | 2 lipca 2014 |
96
Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg firmy Navo Polska Grupa Dystrybucyjna (Navo PGD) na kompleksową obsługę marki SodaStream w zakresie digital i social media. 
Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg firmy Navo Polska Grupa Dystrybucyjna (Navo PGD) na kompleksową obsługę marki SodaStream w zakresie digital i social media. 

SodaStream to marka ekspresów do napojów gazowanych - urządzeń do samodzielnego nasycania wody dwutlenkiem węgla, który ma pozwalać w krótkim czasie przygotować świeżo gazowaną wodę lub napój smakowy (po dodaniu syropu). Navo PGD jest wyłącznym dystrybutorem ekspresów SodaStream w Polsce.

Comfitura w ramach współpracy będzie odpowiedzialna całościowo za działania digitalowe SodaStream, również za przygotowanie oraz realizację działań komunikacyjnych i reklamowych w internecie, a także...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy