Dołącz do czytelników
Brak wyników

Skyscanner ujawnia najdziwniejsze hotelowe zachcianki

Artykuł | 16 maja 2014 |
222
 13 maja 2014

 13 maja 2014

POLECAMY

Od toalet wypełnionych wodą mineralną po kąpiele w mleku czekoladowym - Skyscanner ujawnia najdziwniejsze hotelowe zachcianki

 

Zdechłe myszy, kozie dzwoneczki ułatwiające zaśnięcie i 16 poduszek dla jednego gościa – jak informuje Skyscanner, najpopularniejsza wyszukiwarka podróży w Europie, to tylko niektóre z dziwacznych próśb, z jakimi miał okazję spotkać się personel międzynarodowych hoteli.

Najwięcej niecodziennych uwag dotyczy jedzenia. Obsłudze zgłaszane były takie wnioski jak zapewnienie 15 ogórków dziennie, serwowanie tylko prawego udka kurczaka czy dostarczanie do pokoju szklanki wody, punktualnie, co godzinę przez całą noc.

Dziwne wymagania, które stale pojawiają się na liście niezwykłych próśb gości hotelowych, dotyczą także łazienek. Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Skyscanner niektórzy wczasowicze życzą sobie kąpieli w miodzie lub mleku czekoladowym. Jeden z gości poprosił także o to, by w jego toalecie płynęła woda mineralna.

Najbardziej niecodzienne prośby ujawnione przez obsługę hoteli:

Szklanka wody podawana co godzinę w ciągu nocy 15 ogórków dziennie Toaleta wypełniona wodą mineralną Kąpiel w miodzie Dźwięk dzwoneczków (takich, jakie zwykle zakłada się kozom) ułatwiający zasypianie Wyłącznie prawe udka kurczaka Zdechła mysz Kąpiel w mleku czekoladowym 16 poduszek (dla jednego gościa) Zupa z krokodyla

Badanie przeprowadzone z udziałem 400 pracowników hoteli z całego świata ujawniło także niecodzienne skargi gości. Personel zanotował między innymi zażalenia od wczasowiczów, którzy domagali się zwrotu kosztów, ponieważ ich pies nie był zadowolony z pobytu. Inny gość z kolei zażądał zwrotu pieniędzy, gdyż przez chrapanie swojej dziewczyny nie mógł zasnąć.

Dla niektórych osób to lokalizacja jest najważniejsza, dlatego trudno nie współczuć pracownikom hotelu w Mayfair, prestiżowej dzielnicy Londynu oraz obsłudze włoskiego hotelu oddalonego o 80 km od wybrzeża. W obu przypadkach musieli oni dyplomatycznie udobruchać swoich gości, którzy byli zawiedzeni swoją sypialnią… bez widoku na morze.

 

Najbardziej niecodzienne skargi ujawnione przez obsługę hoteli:

Zbyt białe prześcieradła Zbyt niebeskie morze Za zimne lody Za duża wanna Chrapanie partnerki nie pozwoliło się wyspać (prośba o zwrot kosztów) Niezadowolenie psa z pobytu (prośba o zwrot kosztów) Brak widoku na morze (w londyńskiej dzielnicy Mayfair i włoskim hotelu oddalonym 80 km od wybrzeża) Brak steków w wegetariańskim menu Zbyt przystojny kelner Matce Pana Młodego nie zaoferowano apartamentu dla nowożeńców

-  Personel hoteli gotowy spełnić nawet najbardziej różnorodne życzenia gości, ma szansę sprawić,
że pobyt naprawdę zapadnie im w pamięci. Badanie przeprowadzone przez Skyscanner pokazuje,
iż oczekiwania klientó...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy