Dołącz do czytelników
Brak wyników

Skuteczne sposoby ekspansji międzynarodowej

Artykuł | 8 maja 2017 |
218
Coraz więcej polskich przedsiębiorców uświadamia sobie znaczenie biznesu w skali globalnej. Rozwój firmy za granicą daje wiele możliwości i kusi na każdym kroku.  Otwarcie się na nowy rynek jest jednak nie lada wyzwaniem dla polskich przedsiębiorców.

Coraz więcej polskich przedsiębiorców uświadamia sobie znaczenie biznesu w skali globalnej. Rozwój firmy za granicą daje wiele możliwości i kusi na każdym kroku.  Otwarcie się na nowy rynek jest jednak nie lada wyzwaniem dla polskich przedsiębiorców.

POLECAMY

 

Nikogo nie trzeba przekonywać, jak wielkie szanse daje rozwijanie biznesu w wymiarze międzynarodowym. Zagraniczni klienci to nie tylko gwarancja zysku, lecz także poszerzenia horyzontów firmy oraz wdrożenia innowacji na gruncie krajowym. W teorii wszystko wydaje się proste, jednak jak wcielić ją w życie? Jak uniknąć błędów? Przede wszystkim polscy przedsiębiorcy potrzebują wiedzy o tym, czego oczekują zagraniczni klienci, jakie są ich preferencje. Kluczową rolę odgrywa więc znajomość rynku i jego wnikliwa obserwacja.

 

Warto uświadomić sobie, że analiza zagranicznego rynku to proces długotrwały i pracochłonny. Właściciele firm wychodzących z kraju nie mogą pozwolić sobie na taką stratę czasu i energii. Zwłaszcza, że biznesie liczy się każda chwila –  konkurencja tylko czyha na najmniejsze potknięcie. Zostawmy więc przedsiębiorcom pracę nad doskonaleniem własnych produktów, zaś wsparcie ekspansji międzynarodowej powierzmy profesjonalistom.

RightHello to firma, która wie, jak zachęcić do współpracy klientów zagranicznych. Wykwalifikowani specjaliści obserwują rynek, a następnie budują bazę kontaktów. Sekret tkwi w tym, żeby docierać z ofertą do właściwych osób i odpowiadać na ich potrzeby.  

 

Przed laty na własnej skórze odczułem, jak trudno jest pozyskać klientów B2B. Właśnie tak zrodził się pomysł na RightHello–  firmę, która ułatwi przedsiębiorcom docieranie do szerokiej grupy zagranicznych odbiorców oraz nawiązywanie trwałych relacji biznesowych – mówi Piotr Zaniewicz – założyciel i CEO firmy

 

RightHello oferuje firmom wsparcie oraz ułatwia nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą w pełni skupić się na rozwijaniu swojej technologii. Na czym polega to wsparcie? Określonej grupie docelowej wysyłane są spersonalizowane wiadomości, które rozpoczynają dalszą współpracę. Na efekty nie trzeba długo...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy