Dołącz do czytelników
Brak wyników

Siedem nagród Power of Content Marketing Szpalty Roku 2017 dla Valkea Media

Artykuł | 7 czerwca 2017 |
198
 Grupa mediowa Valkea, specjalizująca się w kompleksowych działaniach z zakresu komunikacji marketingowej, została laureatem siedmiu nagród w branżowym konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2017. Firma otrzymała dwie złote nagrody, dwie srebrne oraz trzy wyróżnienia. Statuetki zostały wręczone na uroczystej gali, która odbyła się we wtorek 6 czerwca 2017 r. w Warszawie.

 Grupa mediowa Valkea, specjalizująca się w kompleksowych działaniach z zakresu komunikacji marketingowej, została laureatem siedmiu nagród w branżowym konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2017. Firma otrzymała dwie złote nagrody, dwie srebrne oraz trzy wyróżnienia. Statuetki zostały wręczone na uroczystej gali, która odbyła się we wtorek 6 czerwca 2017 r. w Warszawie.

POLECAMY

Jury, złożone ze specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej, wyróżniło aż sześć projektów realizowanych przez Valkea Media, przyznając im nagrody w siedmiu kategoriach konkursowych: content marketing – uroda, moda, turystyka, galerie handlowe i łączność, a także za magazyn dla klientów B2B oraz marketingową komunikację video.

Złote nagrody Szpalty Roku 2017 zostały przyznane aż dwóm projektom Valkea: „Beauty Stories" realizowanemu dla Douglas Polska, oraz magazynowi „Expert Play” dla firmy P4. W kategorii content marketing – uroda, „Beauty Stories" zostało docenione za wielokanałowość, współpracę z wiarygodnymi influencerami, praktyczne pokazanie produktów, buzzowe treści i delikatną ekspozycję marki.
Magazyn „Expert Play” drugi rok z rzędu okazał się bezkonkurencyjny w kategorii content marketing – łączność, za przeplatanie ekspozycji produktów z nowinkami, swobodny styl zgodny z komunikacją marki oraz dostosowanie treści do aktualnych kampanii.

Platforma „Beauty Stories” została także laureatem srebrnej nagrody w kategorii komunikacji marketingowej video za niestandardowe tutoriale makijażowe, wiralowe filmy oraz wpisanie się w potrzeby grupy docelowej w ramach oryginalnej serii „Unexpected MakeUp”. Druga srebrna nagroda trafiła do magazynu „Printing&More” realizowanego dla drukarnii Elanders, za budowanie doświadczeń z produktem poprzez realizacje oraz edukację klienta biznesowego.

Valkea otrzymała także trzy wyróżnienia...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy