Sieć reklamowa Royal Ad wzmacnia dział sprzedaży agencyjnej

Aktualności
Sieć reklamy luksusowej Royal Ad powiększyła zespół. Do działu sprzedaży agencyjnej dołączyli Tomasz Strączyński poprzednio związany z portalem Interia.pl oraz Igor Samul współpracujący dotąd z GRY-OnLine oraz bitstar. Tomasz Strączyński i Igor Samul objęli stanowiska Sales Managerów. Do zakresu ich zadań będzie należała współpraca z domami mediowymi oraz kluczowymi klientami agencyjnymi.

Sieć reklamy luksusowej Royal Ad powiększyła zespół. Do działu sprzedaży agencyjnej dołączyli Tomasz Strączyński poprzednio związany z portalem Interia.pl oraz Igor Samul współpracujący dotąd z GRY-OnLine oraz bitstar. Tomasz Strącz...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy