Sieć reklamy luksusowej Royal Ad powiększyła zespół. Do działu sprzedaży agencyjnej dołączyli Tomasz Strączyński poprzednio związany z portalem Interia.pl oraz Igor Samul współpracujący dotąd z GRY-OnLine oraz bitstar. Tomasz Strączyński i Igor Samul objęli stanowiska Sales Managerów. Do zakresu ich zadań będzie należała współpraca z domami mediowymi oraz kluczowymi klientami agencyjnymi.
POLECAMY
Tomasz Strączyński związany jest z branżą reklamy internetowej od 2010 roku. Przez ostatnie cztery lata pracował w dziale agencyjnym biura reklamy portalu Interia.pl jako Account Manager, gdzie odpowiadał za obsługę kluczowych domów mediowych i agencji reklamowych. Brał udział w projektach specjalnych oraz kampaniach cross-mediowych realizowanych w ramach grupy Bauer (Interia, RMF FM, Bauer).
Igor Samul działa w branży od 2011 roku. Jako Senior Account Manager w GRY-OnLine S.A., odpowiadał za realizację niestandardowych kampanii reklamowych dla kluczowych klientów największych domów mediowych. W ARBOmedia (a następnie Goldbach Poland) przygotowywał strategie reklamowe dla klientów domów mediowych tj. Unilever, Red Bull, Toyota, Lexus, Peu...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!