Dołącz do czytelników
Brak wyników

Showmax z drugą odsłoną kampanii od Bridge2Fun. Arkadiusz Jakubik w najnowszej etiudzie Wojtka Smarzowskiego.

Artykuł | 23 marca 2017 |
185
Warszawa, 22.03.2016 – Realizując kolejną odsłonę kampanii przygotowanej dla serwisu VOD Showmax, agencja Bridge2Fun zaprosiła do współpracy cenionych polskich aktorów. W najnowszej etiudzie filmowej pt. „Ksiądz” w reżyserii Wojtka Smarzowskiego widzowie mogą zobaczyć m.in. Arkadiusza Jakubika, IwonęWszołkównę, Roberta Wabicha, czy Michała Gadomskiego.

Warszawa, 22.03.2016 – Realizując kolejną odsłonę kampanii przygotowanej dla serwisu VOD Showmax, agencja Bridge2Fun zaprosiła do współpracy cenionych polskich aktorów. W najnowszej etiudzie filmowej pt. „Ksiądz” w reżyserii Wojtka Smarzowskiego widzowie mogą zobaczyć m.in. Arkadiusza Jakubika, IwonęWszołkównę, Roberta Wabicha, czy Michała Gadomskiego.

POLECAMY

Najnowsza produkcja w reżyserii Smarzowskiegoto już druga etiuda w tej kampanii, która rozprawia się z nudą jako stanem emocjonalnym generującym niebezpieczne pomysły i w konsekwencji wciągającym w kłopoty.

„Ksiądz” to splot kilku historii opowiedzianych w charakterystycznym dla reżysera stylu. Tytułowy ksiądz, w którego wcielił się Arkadiusz Jakubik, w wyniku kolizji drogowej zmuszony jest spędzić noc w motelu. To właśnie tam okaże się, że to dopiero początek jego kłopotów. W filmie nie zabraknie też zagadki kryminalnej, sporej dawki humoru momentami okraszonej absurdem.

//www.youtube.com/watch?v=AAObYpLZVR4

Kampania w trwającej odsłonie składa się z dwóch części – teaserowej i revealowej. Zapowiedź stanowią teasery emitowane w telewizji i Internecie oraz na kampanii OOH, kierując do pełnej wersji etiudy dostępnej wyłącznie na platformie Showmax.

„Ta kampania jest dla nas czymś szczególnym, bo wychodzi poza tradycyjne ramy reklamowej produkcji. Łączy w sobie tak wiele rozbudowanych elementów, że ciężko wskazać granicę biegnącą pomiędzy tradycyjną reklamą, content marketingiem, a regularną produkcją filmową. To właśnie w t...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy