Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

18 lipca 2018

Sharp stawia na edukację w zdrowie

258
W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.

Ze względu na edukacyjny i prozdrowotny charakter kampanii, emisja spotów ma miejsce na terenie dwóch największych sieci prywatnej opieki medycznej w Polsce tj. grupy Lux-Med oraz grupy Medicover.

POLECAMY

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Koncept polega na emisji serii spotów przygotowanych przy współpracy z agencją reklamową BE Media oraz agencją Backstage PR, które poświęcone są urządzeniom bezpiecznym dla zdrowia tj.: zmywarki, pralki i oczyszczacze firmy Sharp. Każdy ze spotów trwa 30 sekund i emitowany jest z wysoką częstotliwością emisji. W trakcie trwania całej kampanii szacowane jest dotarcie do blisko 6 mln odbiorców.

Inteligentne urządzenia AGD mają ogromny wpływ nie tylko na wzrost komfortu życia, ale również zdrowie i bezpieczeństwo użytkowników oraz poprawę kondycji domowego budżetu. Co ważne, nasza kampania pokazuje rozwiązania przydatne w określonych sytuacjach, np. narodzin dziecka, problemów z alergiami czy chęci oszczędzania. Mamy nadzieję, że spoty staną się praktycznym przewodnikiem dla konsumentów – podsumowuje Waldemar Pokora, Product Manager w Vestel Poland. 

Nośniki LCD w placówkach medycznych są jedyną formą komunikacji z pacjentem – który jest ściśle skoncentrowany na zdrowiu swoim, swojej rodziny i podopiecznych.

Za realizację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja reklamowa BE Media (www.be-media.com.pl).

Spoty z kampanii edukacyjnej marki Sharp można obejrzeć na kanale YouTube agencji reklamowej BE Media:

//youtu.be/_M6VsR-9UHA

- //www.youtube.com/watch?v=-AjYwlnK0aA

//youtu.be/hIctZJ-TUp8

O BE Media

BE Media jest agencją reklamową, prężnie działającą na rynku reklamy zewnętrznej,  skoncentrowaną na mediach w przychodniach medycznych, uczelniach wyższych, biurowcach, komunikacji miejskiej, ekranach Led oraz pozostałych.  Firma posiada duże doświadczenie w zakresie realizacji i planowania strategii kampanii...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy