Sharp stawia na edukację w zdrowie

Aktualności
W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.

Ze względu na edukacyjny i prozdrowotny charakter kampanii, emisja spotów ma miejsce na terenie dwóch największych sieci prywatnej opieki medycznej w Polsce tj. grupy Lux-Med oraz grupy Medicover.

POLECAMY

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Koncept polega na emisji serii spotów przygotowanych przy współpracy z agencją reklamową BE Media oraz agencją Backstage PR, które poświęcon...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy