Serce i Rozum plotkują o Tobie [case study]
W ramach kampanii promującej szybkość, bezpieczeństwo i stabilność Neostrady, VML Poland we współpracy z firmami Laurens Coster i Vintom, stworzył kampanię, która wykorzystując dane widza z Facebooka, generowała mu w czasie rzeczywistym personalizowane wideo.
Personalizowany film wyświetlany był na portalu Kwejk.pl oraz w aplikacji na oficjalnym profilu Serce i Rozum w serwisie Facebooku pod adresem: https://www.facebook.com/serceirozum/app_666877013457838
W ramach kampanii promującej szybkość, bezpieczeństwo i stabilność Neostrady, VML Poland we współpracy z firmami Laurens Coster i Vintom, stworzył kampanię, która wykorzystując dane wi...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!