Dołącz do czytelników
Brak wyników

Serce i Rozum plotkują o Tobie [case study]

Artykuł | 21 kwietnia 2015 |
184
W ramach kampanii promującej szybkość, bezpieczeństwo i stabilność Neostrady, VML Poland  we współpracy z firmami Laurens Coster i Vintom, stworzył kampanię, która wykorzystując dane widza z Facebooka, generowała mu w czasie rzeczywistym personalizowane wideo. Personalizowany film wyświetlany był na portalu Kwejk.pl oraz w aplikacji na oficjalnym profilu Serce i Rozum w serwisie Facebooku pod adresem: https://www.facebook.com/serceirozum/app_666877013457838
W ramach kampanii promującej szybkość, bezpieczeństwo i stabilność Neostrady, VML Poland  we współpracy z firmami Laurens Coster i Vintom, stworzył kampanię, która wykorzystując dane widza z Facebooka, generowała mu w czasie rzeczywistym personalizowane wideo.

Personalizowany film wyświetlany był na portalu Kwejk.pl oraz w aplikacji na oficjalnym profilu Serce i Rozum w serwisie Facebooku pod adresem: //www.facebook.com/serceirozum/app_666877013457838

Dwie najbardziej znane postaci polskiego internetu – Serce i Rozum – w unikatowym dla każdego użytkownika wideo rozpływały się w zachwytach nad osobą, która widziała personalizowany baner wykorzystujący jej zdjęcie profilowe z Facebooka. Bohaterowie plotkowali patrząc na jej zdjęcie i używając jej imienia w trakcie roz...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy