Dołącz do czytelników
Brak wyników

Senuto powiększa bazę klientów i rozbudowuje platformę

Artykuł | 27 czerwca 2016 |
188
Senuto – polska platforma do optymalizacji działań SEO – rozbudowuje portfolio swoich klientów i dodaje nowe funkcjonalności, szyte na miarę specjalistów marketingu internetowego. Użytkownicy systemu, dzięki wprowadzonym aktualizacjom takim, jak narzędzie słów zależnych czy generator pytań - mogą w prosty sposób zapewnić sobie większą widoczność w Google. 

Senuto – polska platforma do optymalizacji działań SEO – rozbudowuje portfolio swoich klientów i dodaje nowe funkcjonalności, szyte na miarę specjalistów marketingu internetowego. Użytkownicy systemu, dzięki wprowadzonym aktualizacjom takim, jak narzędzie słów zależnych czy generator pytań - mogą w prosty sposób zapewnić sobie większą widoczność w Google. 

POLECAMY

Narzędzia SEO w jednym miejscu

Platforma to przede wszystkim zaawansowana technologia, największa baza słów kluczowych oraz szeroki zakres działania, dzięki któremu każda firma może  bardziej efektywnie prowadzić działania SEO. Centralizacja działań w obrębie jednego przyjaznego i funkcjonalnego narzędzia nie tylko oszczędza czas, ale przede wszystkim poprawia skuteczność działań.

Senuto stale udoskonala platformę wprowadzając nowe funkcjonalności, a do grona jej klientów dołączają kolejne firmy, takie jak Wirtualna Polska, K2 Search oraz PKT.pl

Senuto tworzy zespół doświadczonych specjalistów, na którego czele stoi Damian Sałkowski – ekspert i aktualny Mistrz Polski SEO. Platforma jest odpowiedzią na potrzebę automatyzacji oraz uporządkowania procesów SEO i ma wspierać specjalistów na każdym etapie ich pracy.

Nowe Funkcjonalności Senuto

Twórcy platformy starają się na bieżąco odpowiadać na potrzeby użytkowników, wprowadzając nowe oraz rozbudowując dotychczasowe funkcje. W ostatnim czasie rozszerzeniu uległy narzędzia, adresowane szczególnie do twórców treści serwisów www i copywriterów.
Jednym z nich jest tzw. Narzędzie słów zależnych – wyszukiwarka pozwalająca nie tylko na sprawdzenie pozycji danego słowa kluczowego na liście wyników wyszukiwania, ale podpowiadająca adekwatny kontekst w jakim powinno się ono pojawić w tekście.

Od pewnego czasu Google, wchodząc na jakąś stronę, oczekuje znalezienia pewnych słów kluczowych. Przykładowo – kiedy wchodzi on na artykuł o cukrzycy spodziewa się znalezienia słów takich, jak: insulina, diabetyk. W ten sposób określa, czy znaleziona informacja wyczerpuje temat w 100%, nadając mu tak zwane topical authority. W Senuto opracowaliśmy algorytm, który pozwala określić powiązanie pomiędzy słowami kluczowymi - wyznaczamy to, czego w określonym artykule spodziewa się Google – komentuje Damian Sałkowski.

Inną ciekawą funkcjonalnością jest tzw. Generator pytań – narzędzie, które podpowiada, jakie pytania są najczęściej zadawane przez internautów i umożliwia formułowanie adekwatnych odpowiedzi.

Od niedawna Google wprowadził snippet Direct Answer, który po wpisaniu odpowiedniego pytania do wyszukiwarki pokazuje jego odpowiedź. Dzięki nowej funkcji Senuto użytkownicy mogą już dziś wykorzystać Direct Answer do celów związanych...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy