Dołącz do czytelników
Brak wyników

Sataku wciąga użytkownika w interakcję, przenosząc spot telewizyjny Mercedesa AMG GT do internetu

Artykuł | 8 kwietnia 2015 |
73
Przygotowana przez Sataku rozbudowana kreacja rich media najnowszego modelu Mercedesa AMG GT z wykorzystaniem wideo angażuje i bawi, dostarczając przy tym solidnej porcji wiedzy o produkcie. Za całą kampanię odpowiada dom mediowy MEC.

Przygotowana przez Sataku rozbudowana kreacja rich media najnowszego modelu Mercedesa AMG GT z wykorzystaniem wideo angażuje i bawi, dostarczając przy tym solidnej porcji wiedzy o produkcie. Za całą kampanię odpowiada dom mediowy MEC.

Spektakularny wjazd driftem, wzbogacony o efekty dźwiękowe silnika w układzie V8, od pierwszych sekund przykuwa uwagę i prezentuje atuty samochodu. Prawdziwi fani motoryzacji mogą obejrzeć alternatywny film, poznać cechy charakterystyczne modelu, rozkład masy, silnik i design. Wbudowane wtyczki sp...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy