Dołącz do czytelników
Brak wyników

SAMSUNG zleca agencji Faster&Better obsługę programu customer care

Artykuł | 19 lutego 2016 |
201
Agencja Faster&Better wygrała przetarg na koncepcję i obsługę programu customer care, którego celem ma być wzrost rekomendacji produktów marki SAMSUNG w Internecie. Działania rozpoczęły się z początkiem roku i mają charakter ciągły.

Agencja Faster&Better wygrała przetarg na koncepcję i obsługę programu customer care, którego celem ma być wzrost rekomendacji produktów marki SAMSUNG w Internecie. Działania rozpoczęły się z początkiem roku i mają charakter ciągły.

POLECAMY

 

W ramach autorskiej strategii agencja przeprowadziła audyt dyskusji o marce w sieci i zidentyfikowała liderów opinii w poszczególnych kategoriach produktowych oraz kluczowe narzędzia dialogu z potencjalnymi klientami. Zaplanowano kompleksowe działania obejmujące m.in. budowanie relacji na forach dyskusyjnych, testy produktów marki SAMSUNG, współpracę z liderami opinii i blogerami technologicznymi w transparentny, etyczny i bu...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy