Agencja Faster&Better wygrała przetarg na koncepcję i obsługę programu customer care, którego celem ma być wzrost rekomendacji produktów marki SAMSUNG w Internecie. Działania rozpoczęły się z początkiem roku i mają charakter ciągły.
POLECAMY
W ramach autorskiej strategii agencja przeprowadziła audyt dyskusji o marce w sieci i zidentyfikowała liderów opinii w poszczególnych kategoriach produktowych oraz kluczowe narzędzia dialogu z potencjalnymi klientami. Zaplanowano kompleksowe działania obejmujące m.in. budowanie relacji na forach dyskusyjnych, testy produktów marki SAMSUNG, współpracę z liderami opinii i blogerami technologicznymi w transparentny, etyczny i bu...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!