Dołącz do czytelników
Brak wyników

SalesMedia z wyróżnieniem w European Performance Marketing Awards 2016 - jako jedyna polska marka

Artykuł | 7 lipca 2016 |
187
SalesMedia – marka należąca do agencji performance marketingowej Cube Group i dedykowana e-commerce’om – otrzymała wyróżnienie w finale European Performance Marketing Awards (EPMA), pierwszej europejskiej edycji prestiżowego konkursu Performance Marketing Awards.

SalesMedia – marka należąca do agencji performance marketingowej Cube Group i dedykowana e-commerce’om – otrzymała wyróżnienie w finale European Performance Marketing Awards (EPMA), pierwszej europejskiej edycji prestiżowego konkursu Performance Marketing Awards.

POLECAMY

Ogłoszenie wyników EPMA 2016 odbyło się 4 lipca br. w Amsterdamie w Grand Hotelu Krasnapolsky. Jury – złożone m.in. z ekspertów z Yahoo, Vodafone, RetailMeNot, Criteo i AppNexus – nominowało SalesMedia w kategoriach Best-Managed Affiliate Programme oraz Best in Technology & Telecoms za działania marketingowo-sprzedażowe, w ramach programu partnerskiego dla lidera rynku domen Home.pl. W kategorii Best in Technology & Telecoms zdecydowało o zwycięstwie międzynarodowej sieci afiliacyjnej Affiliate Window oraz wyróżnieniu dodatkowo dwóch spośród pozostałych pięciu nominowanych firm: ex aequo SalesMedia oraz amerykańskiej platformy z kuponami, promocjami cashback i zniżkami RetailMeNot. SalesMedia to jedyna polska marka, nominowana i wyróżniona przez jurorów oceniających konkretne kampanie.

– Jesteśmy dumni z tego, że marka z Polski znalazła się w gronie dwóch mocnych i rozpoznawalnych graczy z Europy w kategorii szczególnie nakierowanej na innowacyjne technologiczne rozwiązania – komentuje wyróżnienie Bartosz Kowalczyk, Managing Director SalesMedia. – Praca nad programem Polecaj.home.pl wykonana wspólnie z niezwykle otwartym zespołem marketerów home.pl przyniosła nam sporo wyzwań, nauki i świetne wyniki sprzedażowe, a docenienie przez jurorów to dodatkowa motywacja do dalszej pracy i poszukiwania wspólnie z klientami nowatorskich i jeszcze efektywniejszych rozwiązań na skalę międzynarodową.

Performance Marketing Awards (wcześniej A4UAwards) to nagrody w branży marketingu efektywnościowego, przyznawane w Wielkiej Brytanii od 10 lat tym firmom, które wyróżniają się pod względem innowacji i osiąganych wyników. W tym roku organizatorzy po raz pierwszy nagradzali firmy działające nie tylko w UK, ale w całej Europie.

***

SalesMedia – marka Cube Group dedykowana e-commerce’om, zajmująca się strategią, wdrażaniem i optymalizacją kampanii zorientowanych na sprzedaż dla największych sklepów internetowych, jak Empik, Media Markt, 5.10.15., Tchibo, Auchan czy Złote Wyprzedaże. Od 2012 roku dla swoich klientów wygenerowała ponad 685...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy