Dołącz do czytelników
Brak wyników

Są powody do dumy - nowa kampania wizerunkowa marki Bakuś

Artykuł | 10 kwietnia 2015 |
73
Z początkiem kwietnia ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa marki Bakuś, znajdującej się w portfolio Bakomy. „Są powody do dumy” – reklama adresowana do rodziców, będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych i w Internecie w wersji 30 i 45 sek.

Z początkiem kwietnia ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa marki Bakuś, znajdującej się w portfolio Bakomy. „Są powody do dumy” – reklama adresowana do rodziców, będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych i w Internecie w wersji 30 i 45 sek.

Spot reklamowy skupia się na przedstawianiu obrazów z codziennego, dziecięcego świata. Inscenizacja filmowa została ograniczona do minimum, pozwalając kamerze podążać za małymi bohaterami, aby oglądający reklamę rodzice zobaczyli migawki z życia, z którymi będą mogli się utożsamić.

- Kampania Bakusia jest kontynuacją strategii komunikacji marki, która opiera się na podkreśleniu nawet najmniejszych dziecięcych sukcesów. Położyliśmy szczególny nacisk, aby nowa reklama miała emocjonalny charakter i akcentowała więź między rodzicami i ich pociechami – stwierdza Marek Woś, Brand Manager w Bakomie.

- Inspiracją dla pomysłu „Są powody do dumy” była obserwacja, że dzieciństwo to okres wyjątkowy nie t...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy