Z początkiem kwietnia ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa marki Bakuś, znajdującej się w portfolio Bakomy. „Są powody do dumy” – reklama adresowana do rodziców, będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych i w Internecie w wersji 30 i 45 sek.
POLECAMY
Spot reklamowy skupia się na przedstawianiu obrazów z codziennego, dziecięcego świata. Inscenizacja filmowa została ograniczona do minimum, pozwalając kamerze podążać za małymi bohaterami, aby oglądający reklamę rodzice zobaczyli migawki z życia, z którymi będą mogli się utożsamić.
- Kampania Bakusia jest kontynuacją strategii komunikacji marki, która opiera się na podkreśleniu nawet najmniejszych dziecięcych sukcesów. Położyliśmy szczególny nacisk, aby nowa reklama miała emocjonalny charakter i akcentowała więź między rodzicami i ich pociechami – stwierdza Marek Woś, Brand Manager w Bakomie.
- Inspiracją dla pomysłu „Są powody do dumy” była obserwacja, że dzieciństwo to okres wyjątkowy nie tylko dla dzieci, ale także dla rodziców. Każdego dnia dzieciaki zaskakują ich nowymi umiejętnościami, samodzielnością i pierwszymi próbami dokonywania własnych wyborów. To są właśnie te małe wielkie p...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!