Rześko, że aż miło w nowej kampanii Costa Coffee
W nadchodzącym sezonie
moc orzeźwienia przyniesie najnowsza kampania przygotowana przez sieć kawiarni Costa
Coffee. Pod hasłem „Rześko, że aż miło” legendarna marka
proponuje, by w letnie dni zrelaksować się przy produktach z nowej oferty. W
kawiarniach można skosztować kaw i deserów lodowych, sygnowanych marką Oreo®. Sezonowej
kampanii mediowej towarzyszą akcje promocyjne, a działania reklamowe prowadzone są w radiu oraz w internecie.
W nadchodzącym sezonie
moc orzeźwienia przyniesie najnowsza kampania przygotowana przez sieć kawiarni Costa
Coffee. Pod hasłem „Rześko, że aż miło” legendarna marka
proponuje, by w letnie dni zrelaksować się przy produktach z nowej oferty. W
kawiarniach moż...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!