Dołącz do czytelników
Brak wyników

Ruszyła kampania skierowanej do biznesu oferty SUV-ów Kia

Artykuł | 21 czerwca 2017 |
218
Rozpoczęła się kampania promująca dwa modele SUV marki KIA – Sportage i Sorento. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Rozpoczęła się kampania promująca dwa modele SUV marki KIA – Sportage i Sorento. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

POLECAMY

Marka KIA wystartowała z kampanią reklamową dwóch modeli SUV-ów: KIA Sportage i KIA Sorento. Obecnie są one dostępne z dedykowanym pakietem wyposażenia dodatkowego Business Line oraz na atrakcyjnych warunkach leasingu.

Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media. W ramach zaplanowanych działań realizowana jest kampania video oraz szeroka akcja promocyjna w internecie, której zadaniem jest dotarcie do biznesowej grupy docelowej. Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja Interactive Partners. Kampania potrwa do 16 lipca 2017 r.

Link do video: //www.youtube.com/watch?v=4omcCfh1-6Y

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy