Rozpoczęła się kampania promująca dwa modele SUV marki KIA – Sportage i Sorento. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
POLECAMY
Marka KIA wystartowała z kampanią reklamową dwóch modeli SUV-ów: KIA Sportage i KIA Sorento. Obecnie są one dostępne z dedykowanym pakietem wyposażenia dodatkowego Business Line oraz na atrakcyjnych warunkach leasingu.
Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media. W ramach zaplanowanych działań realizowana jest kampania video oraz szeroka akcja promocyjna w internecie, której zadaniem jest dotarcie do biznesowej grupy docelowej. Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja Interactive Partners. Kampania potrwa do 16 lipca 2017 r.
Link do video: //www.youtube.com/watch?v=4omcCfh1-6Y
Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!