Dołącz do czytelników
Brak wyników

RTB House ze spółką w Dubaju i nowym regionem w portfolio

Artykuł | 7 października 2016 |
254
RTB House, polska firma technologiczna specjalizująca się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych, rozszerza działania na rynki Bliskiego Wschodu i Afryki (MEA). Spółka właśnie otwiera oddział w Dubaju. Aktywnościami biznesowymi w regionie pokieruje Shady Francis, który objął stanowisko Business Development Director MEA.

RTB House, polska firma technologiczna specjalizująca się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych, rozszerza działania na rynki Bliskiego Wschodu i Afryki (MEA). Spółka właśnie otwiera oddział w Dubaju. Aktywnościami biznesowymi w regionie pokieruje Shady Francis, który objął stanowisko Business Development Director MEA.

POLECAMY

Mimo że sektor reklamy online na Bliskim Wschodzie i w Afryce jest mniejszy niż w innych częściach globu, dynamiczny wzrost liczby użytkowników internetu oraz urządzeń mobilnych w ostatnich latach świadczy o jego dużym potencjale biznesowym.

– Ekspansja na rynki Bliskiego Wschodu i Afryki to kolejny krok w realizacji przyjętej przez nas globalnej strategii rozwoju RTB House – komentuje Daniel Surmacz, COO RTB House i dodaje – Dubaj jest aktualnie jednym z najważniejszych centrów technologicznych na świecie, a pozostałe rynki regionu rozwijają się niezwykle dynamicznie. Dzięki oddziałowi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich będziemy mogli oferować reklamodawcom w regionie dokładnie takie rozwiązania, jak te z sukcesem wdrażane w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej, a w efekcie zwiększać skuteczność prowadzonych przez nich działań reklamowych.

Nowo utworzonym oddziałem w Dubaju pokieruje Shady Francis, który do tej pory pełnił rolę Regional Business Development Manager w konkurencyjnej spółce – Vizury. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Yahoo, gdzie odpowiadał za strategię sprzedaży w Afryce, Turcji i krajach Bliskiego Wschodu.

Jak podkreśla Shady Francis, Business Development Director MEA, sytuacja biznesowa w regionie wymaga od reklamodawców skrupulatnego planowania budżetów. Dlatego na znaczeniu zyskują rozwiązania umożliwiające trafne przewidywanie potrzeb potencjalnych klientów i precyzyjne targetowanie komunikatu marketingowego. – każdy dolar wydany na promocję ma przynieść wysoki i stabilny zwrot z inwestycji, a retargeting personalizowany odpowiada wprost na aktualne potrzeby marketerów. Zanim dołączyłem do zespołu, obserwowałem działania podejmowane przez firmę na innych rynkach. Wierzę, że oferowane przez RTB House rozwiązania, połączone z elastycznym, pro-klienckim podejściem idealnie wpiszą się w oczekiwania rynku...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy