RTB House - polska firma technologiczna specjalizująca się w precyzyjnym doborze reklam do zainteresowań internautów – założyła spółkę w Rosji. Od początku 2015 roku za rozwój biznesu w tym kraju odpowiada Anton Melekhov, nowo zatrudniony country manager.
Jak mówi Daniel Surmacz, chief operating officer RTB House, Rosja to jeden z ważnych dla firmy rynków regionu Europy Środkowo-Wschodniej. – Do tej pory wszystkimi aktywnościami biznesowymi w Rosji zarządzaliśmy z Polski, a za pozyskiwanie i obsługę klientów odpowiadał kilkuosobowy zespół ulokowany w Warszawie. Decyzja o otwarciu spółki w Moskwie jest dla nas naturalnym przejściem z fazy sprawdzania potencjału rynku do etapu umacniania silnej pozycji firmy w regionie. Jesteśmy przekonani, że zatrudnienie tak doświadczonego menedżera z bogatą wiedzą nt. rosyjskiej branży e-marketingowej przełoży się na nasz dynamiczny rozwój również w tej części Europy – podkreśla Surmacz.
Za planowanie i realizację wszystkich aktywności biznesowych RTB House w Rosji odpowiada Anton Melekhov. W pierwszej kolejności zajmie się wdrożeniem TANDEM Effect – rozwiązania dla producentów, które w unikatowy na skalę światową sposób wykorzystuje technologię kupna przestrzeni reklamowej w czasie rzeczywistym (RTB). Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w firmie Gemius, gdzie przez 3,5 roku zajmował stanowisko country managera w Rosji. Melekho...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!