Dołącz do czytelników
Brak wyników

RTB House z nowymi dyrektorami

Artykuł | 9 lipca 2014 |
72
RTB House – firma technologiczna specjalizująca się w precyzyjnym doborze reklam do preferencji zakupowych internautów – wzmacnia struktury globalne i nominuje trzy osoby na nowo utworzone stanowisko regional commercial director. Od lipca 2014 roku obowiązki te pełnią: Omer Aras, Vladimir Houba oraz Paweł Mazurek. Omer Aras jest związany z RTB House od ponad roku. Do tej pory zajmował się rozwojem sprzedaży oraz partnerstwami biznesowymi w Turcji. Od lipca, jako regional commercial director, odpowiada za strategiczne zarządzanie siłami sprzedażowymi w Bułgarii, Grecji, Rumunii oraz Turcji. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał w sieci reklamy efektywnościowej zanox oraz TNI Systems.
RTB House – firma technologiczna specjalizująca się w precyzyjnym doborze reklam do preferencji zakupowych internautów – wzmacnia struktury globalne i nominuje trzy osoby na nowo utworzone stanowisko regional commercial director. Od lipca 2014 roku obowiązki te pełnią: Omer Aras, Vladimir Houba oraz Paweł Mazurek.

Omer Aras jest związany z RTB House od ponad roku. Do tej pory zajmował się rozwojem sprzedaży oraz partnerstwami biznesowymi w Turcji. Od lipca, jako regional commercial director, odpowiada za strategiczne zarządzanie siłami sprzedażowymi w Bułgarii, Grecji, Rumunii oraz Turcji. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał w sieci reklamy efektywnościowej zanox oraz TNI Systems.

Z kolei Vladimir Houba koordynuje wszystkie aktywności biznesowe RTB House w Czechach, na Węgrzech i w Słowacji. Houba przez wiele lat pracował w firmie badawczej Gemius, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

Natomiast Paweł Mazurek zarządza działaniami sprzedażowymi RTB House w Rosji, na Białorusi oraz na Ukrainie. Do tej pory zajmował się kompleksowym planowaniem i realizacją aktywności sprzedażowych w Europie Śro...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy