Jak wynika z badań zrealizowanych na zlecenie RTB House przez Grupę IQS, recenzje, testy i artykuły są jednymi z najpopularniejszych źródeł informacji o produktach, bez względu na to czy kupujemy online, czy offline. Analizy pokazują, że w zależności od kategorii asortymentu, na wczesnym etapie podejmowania decyzji o zakupie recenzje śledzi nawet 85 proc., testy przegląda 81 proc., a artykuły czyta 76 proc. internautów.
POLECAMY
Wojciech Głowacki, business development director RTB House w Polsce, zauważa, że obiektywne treści na temat produktów to ważny touchpoint, zwłaszcza dla tych spośród potencjalnych klientów, którzy są na początku zakupowej ścieżki. – Przeanalizowaliśmy podejście internautów do różnych źródeł informacji i wiemy jak istotna dla rozważających zakup jest wiedza płynąca z recenzji czy testów. Na tej podstawie opracowaliśmy nowe rozwiązanie, które umożliwia promocję artykułów publikowanych w serwisach i na blogach tematycznych. Dzięki TANDEM Reviews producent może wzmacniać zasięg wybranych treści i kierować uwagę internautów na obiektywne informacje nt. własnych produktów – podkreśla Głowacki.
– Wszystkie rekomendowane użytkownikom treści są precyzyjnie dobierane do ich zainteresowań, a dzięki temu szanse, że zostaną dostrzeżone i przeczytane zdecydowanie rosną – dodaje Głowacki.
Serwisy tematyczne i blogi eksperckie, na których publikowane są recenzje i testy produktów również zyskują na współpracy z producentami. Promocja wybranych przez producenta treści zwiększa...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!