Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

20 lipca 2017

RTB House wchodzi na nowe rynki w regionie APAC

203
RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej, wzmacnia obecność w regionie Azji i Pacyfiku (APAC). Kampanie reklamowe, obok Singapuru, Indonezji, Malezji, Tajlandii i Tajwanu, będą realizowane przez spółkę także w Indiach, Australii i Nowej Zelandii. Za operacje regionalne na pierwszym rynku odpowiada Kshitiz Randhir Shori, na pozostałych dwóch Steve McMahon.

Jak tłumaczy Jakub Ratajczak, Managing Director APAC, RTB House, wejście na nowe rynki to duży krok w kierunku wzmocnienia pozycji firmy wregionie. – Indyjska gospodarka cyfrowa ma szansę stać się w ciągu następnej dekady trzecim co do wielkości rynkiem na świecie. Z kolei Australię i Nową Zelandię wyróżnia otwartość na najnowsze rozwiązania w dziedzinie e-commerce. Wszystkie tekraje łączy duże zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania marketingowe, które mogą rozwijać się dzięki takim firmom technologicznym, jak RTB House. Naszą pozycję budować będąKshitiz Randhir Shori oraz Steve McMahon, odpowiedzialni za strategię, działalność operacyjną oraz nakreślanie ogólnego kierunku rozwojubiznesu –podsumowuje Ratajczak.

POLECAMY

Indie są jedną z najszybciej rozwijających się gospodarek na świecie, przy średniej stopie wzrostu wynoszącej w ciągu ostatnich dwóch dekad około 7 proc. Z prawie 35 proc. poziomem penetracji internetu,kraj ten jest wyjątkowymmiejscem dlabranż handlu elektronicznego i nowych technologii.

Za działania firmy na tym rynku odpowiada Kshitiz Randhir Shori, któryposiada ponad piętnaście lat doświadczenia w obszarze reklamy cyfrowej. Do tej pory zajmował stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży w firmie Criteo,ściśle współpracując z kluczowymi podmiotami branży e-commerce.

– Wartość indyjskiej gospodarki cyfrowej może do roku 2020 wynieść 4 biliony dolarów. Przyszłość rysuje się więc w bardzo kolorowych barwach. Zdecydowałem się dołączyć do zespołu RTB House, bo jestem przekonany, że takie innowacyjne technologie jak samouczące się algorytmy i retargeting w wydaniu tej firmy mogą zrewolucjonizować naszą branżę – przewiduje Kshitiz Shori, Country Manager India w RTB House.

Również Australia i Nowa Zelandia mają ogromny potencjał reklamowy. DanePathmatics i Nielsen pokazują, że dwie trzecie (63 proc.) powierzchni reklamowej onlinejest obecnie kupowanaw sposób zautomatyzowany (programmatic) lub za pośrednictwem sieci reklamowych.

Działalnością w Australii i Nowej Zelandii kierujeSteve McMahon, doświadczony menedżer, który również pracował wcześniej dla Criteo, gdzie odpowiadał za sprzedaż i rozwój biznesu.

– Australijscy i nowozelandzcy marketerzy starają się optymalizować swoje zasoby i prowadzić...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy