RTB House wchodzi na nowe rynki w regionie APAC

Aktualności
RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej, wzmacnia obecność w regionie Azji i Pacyfiku (APAC). Kampanie reklamowe, obok Singapuru, Indonezji, Malezji, Tajlandii i Tajwanu, będą realizowane przez spółkę także w Indiach, Australii i Nowej Zelandii. Za operacje regionalne na pierwszym rynku odpowiada Kshitiz Randhir Shori, na pozostałych dwóch Steve McMahon.

Jak tłumaczy Jakub Ratajczak, Managing Director APAC, RTB House, wejście na nowe rynki to duży krok w kierunku wzmocnienia pozycji firmy wregionie. – Indyjska gospodarka cyfrowa ma szansę stać się w ciągu następnej dekady trzecim co do wielkości rynkiem na świecie. Z kolei Australię i Nową Zelandię wyróżnia otwartość na najnowsze rozwiązania w dziedzinie e-commerce. Wszystkie tekraje łączy duże zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania marketingowe...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy