Dołącz do czytelników
Brak wyników

Rośnie rola analityki internetowej w Polsce

Artykuł | 7 kwietnia 2015 |
81
Rośnie rola analityki internetowej w Polsce  

Rośnie rola analityki internetowej w Polsce  

Webtrekk opublikował nowy raport dotyczący statusu analityki internetowej w Polsce w 2014 roku. Tegoroczna publikacja prezentuje ewolucję digital analytics w Polsce na przestrzeni ostatnich trzech lat oraz przewiduje przyszłe trendy. Partnerem raportu jest Bluerank.

W badaniu wzięli udział przedstawiciele agencji, mediów oraz organizacji należących do branży turystycznej, finansowej, IT i e-commerce. Jednym z głównych wniosków jest to, że Polska staje się krajem coraz lepiej wyedukowanym i świadomym pod względem roli, jaką pełni analityka internetowa  w organizacji.

Raport pokazuje, że analityka internetowa wymusza zmianę podejścia do biznesu, a w konsekwencji pozwala czerpać informacje z danych i przekładać je na realne korzyści. Dane pochodzące z analityki internetowej są kluczowe do zrozumienia powiązań istniejących nie tylko w konkretnej organizacji, ale w całej branży. Pozwalają też marketerom przewidzieć, co czeka organizację w przyszłości i na co położyć nacisk podejmując decyzje.

Wyniki przeprowadzonego badania dowodzą, że marketerzy coraz częśc...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy