Rośnie rola analityki internetowej w Polsce
POLECAMY
Webtrekk opublikował nowy raport dotyczący statusu analityki internetowej w Polsce w 2014 roku. Tegoroczna publikacja prezentuje ewolucję digital analytics w Polsce na przestrzeni ostatnich trzech lat oraz przewiduje przyszłe trendy. Partnerem raportu jest Bluerank.
W badaniu wzięli udział przedstawiciele agencji, mediów oraz organizacji należących do branży turystycznej, finansowej, IT i e-commerce. Jednym z głównych wniosków jest to, że Polska staje się krajem coraz lepiej wyedukowanym i świadomym pod względem roli, jaką pełni analityka internetowa w organizacji.
Raport pokazuje, że analityka internetowa wymusza zmianę podejścia do biznesu, a w konsekwencji pozwala czerpać informacje z danych i przekładać je na realne korzyści. Dane pochodzące z analityki internetowej są kluczowe do zrozumienia powiązań istniejących nie tylko w konkretnej organizacji, ale w całej branży. Pozwalają też marketerom przewidzieć, co czeka organizację w przyszłości i na co położyć nacisk podejmując decyzje.
Wyniki przeprowadzonego badania dowodzą, że marketerzy coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że przełożenie danych zaczerpniętych z narzędzi analitycznych na decyzje podejmowane w organizacji, przyczynia się do poprawy wyników całego zespołu oraz funkcjonowania firmy na rynku. Z kolei właścic...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!