Rosną wydatki na programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży w B2B

Aktualności
Prawie połowa przedsiębiorstw działających w Polsce realizuje programy wsparcia sprzedaży skierowane do partnerów biznesowych, a kolejne 14% planuje ich prowadzenie w przyszłości. Wyniki „Badania potencjału rynku B2B” pokazują, że średnia kwota przeznaczana przez firmy na ten cel w 2015 roku wynosiła 530.000 zł, co oznacza wzrost o 110.000 zł  w  porównaniu do 2014 roku.

Prawie połowa przedsiębiorstw działających w Polsce realizuje programy wsparcia sprzedaży skierowane do partnerów biznesowych, a kolejne 14% planuje ich prowadzenie w przyszłości. Wyniki „Badania potencjału rynku B2B” pokazują, że średnia kwota przeznaczana przez firmy na ten cel w 2015 roku wynosiła 530.000 zł, co oznacza wzrost o 110.000 zł  w  porównaniu
do 2014 roku.

Celem r...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy