Dołącz do czytelników
Brak wyników

Rochstar Prime Time nową siłą na rynku reklamy

Artykuł | 16 maja 2014 |
72
Na początku roku Rochstar i Dom Produkcyjny Prime Time założyły nową spółkę – Rochstar Prime Time. Nowa spółka to połączenie piętnastoletniego doświadczenia w produkcji reklamowej Barbary Poznanski oraz dynamiki i rozmachu Rinke Rooyensa, jednego z największych producentów telewizyjnych w Polsce, właściciela grupy medialnej Rochstar. Trzyosobowy zarząd firmy stanowią: Rinke Rooyens, Barbara Poznanski i Łukasz Zaradkiewicz.

Na początku roku Rochstar i Dom Produkcyjny Prime Time założyły nową spółkę – Rochstar Prime Time. Nowa spółka to połączenie piętnastoletniego doświadczenia w produkcji reklamowej Barbary Poznanski oraz dynamiki i rozmachu Rinke Rooyensa, jednego z największych producentów telewizyjnych w Polsce, właściciela grupy medialnej Rochstar. Trzyosobowy zarząd firmy stanowią: Rinke Rooyens, Barbara Poznanski i Łukasz Zaradkiewicz.

Barbara Poznanski to urodzona w Kanadzie absolwentka Ryerson University RTA w Toronto. Założyła Dom Produkcyjny Prime Time w 1998 roku. Produkowała filmy reklamowe dla takich firm jak Netia, Unilever, Warta, Energa, Ferrero, Radio Zet, Telewizja N, Kraft, Leroy Merlin, Castorama, PZU, TUI, Pracuj.pl.  Swoje doświadczenie zdobywała nie tylko produkując filmy reklamowe, ale również współpracując przy realizacji takich filmów fabularnych, jak „Lista Schindlera” Stevena Spielberga, „Triumph of the Spirit” Roberta M. Younga czy też „Desert Lunch” Lecha Majewskiego.

Rochstar Prime Time zajmuje się obecnie produkcją  filmów reklamowych, internetowych i korporacyjnych. Wśród dotychczas zrealizowanych projektów znajdują się m.in. ING Życie „Zrób Rakowi Wspak”, Kampania Wiosenna Leroy Merlin oraz Kampania Przeciw Homofonii.

W skład zesp...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy