Dołącz do czytelników
Brak wyników

Rochstar Prime Time nową siłą na rynku reklamy

Artykuł | 16 maja 2014 |
30
Na początku roku Rochstar i Dom Produkcyjny Prime Time założyły nową spółkę – Rochstar Prime Time. Nowa spółka to połączenie piętnastoletniego doświadczenia w produkcji reklamowej Barbary Poznanski oraz dynamiki i rozmachu Rinke Rooyensa, jednego z największych producentów telewizyjnych w Polsce, właściciela grupy medialnej Rochstar. Trzyosobowy zarząd firmy stanowią: Rinke Rooyens, Barbara Poznanski i Łukasz Zaradkiewicz.

Na początku roku Rochstar i Dom Produkcyjny Prime Time założyły nową spółkę – Rochstar Prime Time. Nowa spółka to połączenie piętnastoletniego doświadczenia w produkcji reklamowej Barbary Poznanski oraz dynamiki i rozmachu Rinke Rooyensa, jednego z największych producentów telewizyjnych w Polsce, właściciela grupy medialnej Rochstar. Trzyosobowy zarząd firmy stanowią: Rinke Rooyens, Barbara Poznanski i Łukasz Zaradkiewicz.

Barbara Poznanski to urodzona w Kanadzie absolwentka Ryerson University RTA w Toronto. Założyła Dom Produkcyjny Prime Time w 1998 roku. Produkowała filmy reklamowe dla takich firm jak Netia, Unilever, Warta, Energa, Ferrero, Radio Zet, Telewizja N, Kraft, Leroy Merlin, Castorama, PZU, TUI, Pracuj.pl.  Swoje doświadczenie zdobywała...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy