Dołącz do czytelników
Brak wyników

Rochstar Prime Time nową siłą na rynku reklamy

Artykuł | 16 maja 2014 |
177
Na początku roku Rochstar i Dom Produkcyjny Prime Time założyły nową spółkę – Rochstar Prime Time. Nowa spółka to połączenie piętnastoletniego doświadczenia w produkcji reklamowej Barbary Poznanski oraz dynamiki i rozmachu Rinke Rooyensa, jednego z największych producentów telewizyjnych w Polsce, właściciela grupy medialnej Rochstar. Trzyosobowy zarząd firmy stanowią: Rinke Rooyens, Barbara Poznanski i Łukasz Zaradkiewicz.

Na początku roku Rochstar i Dom Produkcyjny Prime Time założyły nową spółkę – Rochstar Prime Time. Nowa spółka to połączenie piętnastoletniego doświadczenia w produkcji reklamowej Barbary Poznanski oraz dynamiki i rozmachu Rinke Rooyensa, jednego z największych producentów telewizyjnych w Polsce, właściciela grupy medialnej Rochstar. Trzyosobowy zarząd firmy stanowią: Rinke Rooyens, Barbara Poznanski i Łukasz Zaradkiewicz.

Barbara Poznanski to urodzona w Kanadzie absolwentka Ryerson University RTA w Toronto. Założyła Dom Produkcyjny Prime Time w 1998 roku. Produkowała filmy reklamowe dla takich firm jak Netia, Unilever, Warta, Energa, Ferrero, Radio Zet, Telewizja N, Kraft, Leroy Merlin, Castorama, PZU, TUI, Pracuj.pl.  Swoje doświadczenie zdobywała nie tylko produkując filmy reklamowe, ale również współpracując przy realizacji takich filmów fabularnych, jak „Lista Schindlera” Stevena Spielberga, „Triumph of the Spirit” Roberta M. Younga czy też „Desert Lunch” Lecha Majewskiego.

Rochstar Prime Time zajmuje się obecnie produkcją  filmów reklamowych, internetowych i korporacyjnych. Wśród dotychczas zrealizowanych projektów znajdują się m.in. ING Życie „Zrób Rakowi Wspak”, Kampania Wiosenna Leroy Merlin oraz Kampania Przeciw Homofonii.

W skład zesp...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy