Robert Ploch po dwóch latach wrócił do agencji Starcom Polska. Objął stanowisko Communications Managera w zespole zajmującym się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla firmy Samsung Polska.
POLECAMY
W ciągu ostatnich dwóch lat pracował w domach mediowych MediaCom Warszawa oraz Carat Polska. Wcześniej przez ponad siedem lat był związany ze Starcomem. Karierę w branży marketingowej rozpoczynał dziesięć lat temu w domu mediowym Media Direction. Dotychczas zajmował się komunikacją marketingową firm z branż: FMCG (Coca-Cola Poland Services, Mondelez Polska, Kompania Piwowarska, PepsiCo), modowej (H&M), paliwowej (Shell), finansowej (4LifeDirect) i telekomunikacyjnej (Vectra Media). Jest absolwentem wydziału zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie pasjonuje się fotografią i podróżami.
O AGENCJI STARCOM
Starcom jest globalną agencją należąca do jednego z największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W Polsce Starcom zatrudnia blisko 250 ekspertów i korzysta z kompetencji specjalistycznych departamentów i agencji działających w strukturach Publicis Media. Samodzielnie oraz działając w ramach Pu...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!