Dołącz do czytelników
Brak wyników

Rich mediowa promocja płatności mobilnych w taksówkach - Sparc Media dla mytaxi i PayPal [case study]

Artykuł | 9 lipca 2014 |
241
Specjaliści ze Sparc Media znaleźli sposób jak przekonać warszawiaków do płatności mobilnych w taksówkach. W trakcie 18 dni zachęcili ponad 4 tys. mieszkańców stolicy do wykorzystania bezpłatnych kuponów na przejazd taksówką, używając do tego celu kampanii rich mediowej. 

Specjaliści ze Sparc Media znaleźli sposób jak przekonać warszawiaków do płatności mobilnych w taksówkach. W trakcie 18 dni zachęcili ponad 4 tys. mieszkańców stolicy do wykorzystania bezpłatnych kuponów na przejazd taksówką, używając do tego celu kampanii rich mediowej. 

POLECAMY

Przygotowanie angażującej kampanii to nie łatwe zadanie niezależnie czy przeprowadzamy ją w online czy mobile. Natężenie komunikatów reklamowych w sieci powoduje, że użytkownicy przestają je dostrzegać i powszechnie zapadają na tzw. ślepotę bannerową. Specjaliści ze Sparc Media znaleźli na to sposób przygotowując  wspólną kampanie rich mediową na Facebooku dla aplikacji mobilnej mytaxi i systemu płatności PayPal.

- Zależało nam na tym aby kampania przyciągała uwagę̨ zarówno ze względu na mytaxi jak i PayPal. Chcieliśmy przekonać́ potencjalnych użytkowników, jak cenne udogodnienie wprowadziliśmy zachęcając ich do wypróbowania usługi i oferując 30 zł w prezencie. Udało się nam osiągnąć́ efekty powyżej naszych oczekiwań́. Stworzona kreacja była angażująca, a dzięki precyzyjnemu i na bieżąco optymalizowanemu targetowaniu kampania zrealizowała cel - mówi Krzysztof Chojnacki, Marketing Manager mytaxi. 

Przeprowadzonej w kwietniu br. kampanii na Facebooku towarzyszył atrakcyjny format wizualny i proste, składające się z trzech kroków, objaśnienie dla internauty jak wykorzystać okazję. Dzięki unikalnej kreacji oraz optymalizowanej kampanii targetowanej, akcja zaangażowała ponad 4 tys. fanów z czego 95% kliknęło, aby dowiedzieć się więcej.

Głównym celem kampanii było poinformowanie użytkowników aplikacji mytaxi o wprowadzeniu możliwości dokonywania płatności za przejazd taksówką metodą PayPal. Dodatkowo promowano samą aplikację i zachęcano użytkowników do rejestracji...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy