Warszawska agencja marketingu internetowego - Result Media, która kilka tygodni temu zdobyła tytuł Partnera Google Premium – tym razem znalazła się w elitarnym gronie firm, posiadających wszystkie specjalizacje Google. Dane z dnia 21 lipca br. wskazują, że w Polsce mogą poszczycić się tym tylko 2 agencje.
POLECAMY
W czerwcu br. Google wprowadził do swojego programu partnerskiego, nowy tytuł Partnera Google Premium, który mogą uzyskać firmy spełniające najwyższe wymagania certyfikacyjne. Agencje poddawane są specjalnej ocenie, która skutkuje przyznaniem określonej specjalizacji, takiej jak: reklama w sieci wyszukiwania, reklama mobilna, reklama wideo, reklama w sieci reklamowej, reklama w zakupach Google. Ich maksymalna liczba wynosi 5.
Wśród polskich agencji wyróżnionych tytułem Google Partner Premium (stan na dzień 21 lipca br. na portalu partnerskim) tylko dwie agencje mogą poszczycić się zgromadzeniem wszystkich pięciu specjalizacji. Jest to agencja Result Media i wrocławska Artefakt.
Jak podaje strona Google Partners, specjalizacje umożliwiają wyróżnienie agencji, które uzyskały status Partnera i zademonstrowały zwiększenie wyników oraz rozległą wiedzę z zakresu różnych usług AdWords. Specjalizacje są wyświetlane na profilu danej agencji w wynikach wyszukiwarki partnerów Google oraz widoczne w jej logo partnera. W celu zdobycia każdej z wymienionych specjalizacji, należy spełnić kilka...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!