Dołącz do czytelników
Brak wyników

Result Media na Google Shopping Day 2016

Artykuł | 13 września 2016 |
201
8 września w warszawskiej siedzibie Gooogle odbyła się pierwsza polska edycja konferencji Google Shopping Day. Na spotkanie zostali zaproszeni specjaliści z kluczowych domów mediowych, firm, które opierają swój biznes o sprzedaż Internetową oraz agencji SEM, w tym Result Media.

8 września w warszawskiej siedzibie Gooogle odbyła się pierwsza polska edycja konferencji Google Shopping Day. Na spotkanie zostali zaproszeni specjaliści z kluczowych domów mediowych, firm, które opierają swój biznes o sprzedaż Internetową oraz agencji SEM, w tym Result Media.

POLECAMY

Konferencja Google Shopping Day dotyczyła wykorzystania ich produktów do generowania sprzedaży w kanale e-commerce. Podczas wydarzenia Google zaprezentował Road Mapę dla swoich produktów na kolejne lata. Oprócz nowych produktów, zaprezentowane zostały sposoby optymalizacji obecnych narzędzi oraz możliwości wykorzystania DoubleClick do prowadzenia kampanii sprzedażowych.

„Od początku swojej działalności specjalizujemy się w obsłudze kampanii e-commerce. Tego typu obsługa nie należy do najłatwiejszych, jednak zawsze towarzyszy nam wykwalifikowany zespół.. Czujemy się bardzo mocni zarówno po stronie generowania ruchu, optymalizacji, jak i kwestii analitycznych. Lubimy te działania, bo ich efekty są bardzo łatwo policzalne i klienci nie mają wątpliwości co do wyników kampanii.” – tłumaczy Adrian Radomski, COO Result Media.

Result Media to jedna z nielicznych agencji, posiadająca wszystkie specjalizacje w ramach zaawansowanej Certyfikacji Google Premier, a dla specjalizacji zakupowej posiada 4 specjalistów. Podczas Google Shopping Day agencję reprezentował Eustachy Chmurko, specjalista SEM z wieloletnim doświadczeniem, który swoją karierę rozpoczynał w Netsprincie, następnie specjalizował się w tematyce SEM w ClickMotion – Grupy Stroer.

„Uczestnictwo w konferencji pozwoliło zmierzyć moją wiedzę z wiedzą osób o większym doświadczeniu w branży zarówno na rynkach...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy