Dołącz do czytelników
Brak wyników

Restauratorzy doceniają potencjał portali pośredniczących w zamówieniach online

Artykuł | 30 września 2014 |
167
Według Raportu zrealizowanego przez Instytut Badawczy Homo Homini, coraz więcej Polaków kupuje w internecie. Zamówienia online to dobre narzędzie promocji i szansa na pozyskanie nowych klientów również dla sieci gastronomicznych. Restauratorzy coraz częściej dostrzegają potencjał portali pośredniczących w zamówieniach online. Obecność na ich platformie powoli staje się koniecznością.

Według Raportu zrealizowanego przez Instytut Badawczy Homo Homini, coraz więcej Polaków kupuje w internecie. Zamówienia online to dobre narzędzie promocji i szansa na pozyskanie nowych klientów również dla sieci gastronomicznych. Restauratorzy coraz częściej dostrzegają potencjał portali pośredniczących w zamówieniach online. Obecność na ich platformie powoli staje się koniecznością.

Liczba portali i aplikacji, które dają możliwość skorzystania z oferty wielu lokali gastronomicznych w Polsce ciągle rośnie. Za ich pośrednictwem klienci mogą porównać ceny i wybrać spośród wielu ofert restauracji. Brak obecności danego lokalu na ich platformie może sprawić, że zniknie on wśród konkurencji.

Kupowanie posiłku w sieci jest dużo łatwiejsze i szybsze, a niżeli składanie zamówień telefonicznie. Cały proces, wraz z rejestracją na portalu, trwa zaledwie kilka minut. Wystarczy, że klient za pomocą wybranej strony lub aplikacji wybierze miejsce,  
w którym aktualnie się znajduje. System proponuje najpopularniejsze lokale
oraz sortuje oferty według typu kuchni czy czasu dostawy. Po wyborze potrawy oraz formy płatności, serwis przesyła zamówienie do restauracji, która je realizuje.

Obecność na portalach gastronomicznych to doskonała forma na zwiększenie zasięgu działania i promocję menu restauracji. Dzięki temu restaurator dotrze nie tylko
do swoich stałych klientów, ale ma szanse poszerzyć ich grono o nowych.  
Po...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy