Według Raportu zrealizowanego przez Instytut Badawczy Homo Homini, coraz więcej Polaków kupuje w internecie. Zamówienia online to dobre narzędzie promocji i szansa na pozyskanie nowych klientów również dla sieci gastronomicznych. Restauratorzy coraz częściej dostrzegają potencjał portali pośredniczących w zamówieniach online. Obecność na ich platformie powoli staje się koniecznością.
POLECAMY
Liczba portali i aplikacji, które dają możliwość skorzystania z oferty wielu lokali gastronomicznych w Polsce ciągle rośnie. Za ich pośrednictwem klienci mogą porównać ceny i wybrać spośród wielu ofert restauracji. Brak obecności danego lokalu na ich platformie może sprawić, że zniknie on wśród konkurencji.
Kupowanie
posiłku w sieci jest dużo łatwiejsze i szybsze, a niżeli składanie zamówień telefonicznie.
Cały proces, wraz z rejestracją na portalu, trwa zaledwie kilka minut. Wystarczy,
że klient za pomocą wybranej strony lub aplikacji wybierze miejsce,
w którym aktualnie się znajduje. System proponuje najpopularniejsze lokale
oraz sortuje oferty według typu kuchni czy czasu dostawy. Po wyborze potrawy
oraz formy płatności, serwis przesyła zamówienie do restauracji, która je
realizuje.
Obecność
na portalach gastronomicznych to doskonała forma na zwiększenie zasięgu
działania i promocję menu restauracji. Dzięki temu restaurator dotrze nie tylko
do swoich stałych klientów, ale ma szanse poszerzyć ich grono o nowych.
Poza pośredniczeniem w składaniu zamówień lokale mogą liczyć na promocje
w Internecie oraz w mediach społecznościowych. Tego typu platformy oferują często
wsparcie w formie tańszych ulotek, czy specjalnych zniżek dla klientów
wybranych sieci. Dodatkowo dzięki
platformie pośredniczącej zamówieni...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!