Dołącz do czytelników
Brak wyników

Relacja z konferencji prasowej konkursu Prix Galien 2015

Artykuł | 26 czerwca 2015 |
84
W dniu 16 czerwca 2015 roku w hotelu Sheraton w Warszawie odbyła się konferencja prasowa poświęcona III edycji konkursu Prix Galien Polska, którego celem jest promocja innowacyjności w farmacji i medycynie. W wydarzeniu wzięli udział: Krzysztof Michniewicz - Prezes Zarządu Pharma Concept, organizatora konkursu Prix Galien; prof. dr hab. Grażyna Rydzewska, prof. dr hab. Cezary Szczylik, prof. dr hab. Janina Stępińska - przedstawiciele Kapituły Konkursu; prof. Henryk Skarżyński - laureat Prix Galien Polska 2012 oraz Prix Galien International 2014, Joanna Jurek - stypendystka funuszu grantowego, działającego w ramach konkursu Prix Galien i Artur Konefał - Sekretarz Kapituły Konkursu. Całe wydarzenie poprowadził Michał Dobrołowicz. Podczas spotkania organizatorzy Prix Galien oraz wybitni profesorowie omówili idee i zasady konkursu, a jego laureaci podzielili się wspomnieniami z zeszłorocznej edycji. Ponadto odbyła się krótka debata poświęcona innowacyjności polskiej i światowej medycyny i farmacji. Jej uczestnicy zaprezentowali najnowsze przełomowe osiągnięcia w tych obszarach oraz przestawili korzyści, jakie innowacje niosą pacjentom.

W dniu 16 czerwca 2015 roku w hotelu Sheraton w Warszawie odbyła się konferencja prasowa poświęcona III edycji konkursu Prix Galien Polska, którego celem jest promocja innowacyjności w farmacji i medycynie. W wydarzeniu wzięli udział: Krzysztof Michniewicz - Prezes Zarządu Pharma Concept, organizatora konkursu Prix Galien; prof. dr hab. Grażyna Rydzewska, prof. dr hab. Cezary Szczylik, prof. dr hab. Janina Stępińska - przedstawiciele Kapituły Konkursu; prof. Henryk Skarżyński - laureat Prix Galien Polska 2012 oraz Prix Galien International 2014, Joanna Jurek - stypendystka funuszu grantowego, działają...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy