Dołącz do czytelników
Brak wyników

Rekordowe zyski i ponad 100 milionów euro na inwestycje. Candy najszybciej rozwijającym się producentem urządzeń domowych w Europie

Artykuł | 29 maja 2017 |
183
Candy, włoska firma produkująca sprzęt AGD, stawia na rozwój i osiąga rekordowe zyski. Po 12,5% wzroście sprzedaży w 2015 roku firma 2016 rok zamknęła z przychodami na poziomie 1,035 miliarda euro. Do 2019 roku grupa planuje inwestycje na poziomie aż 105 milionów euro. Candy to dziś najszybciej rozwijający się producent urządzeń domowych w Europie.

Candy, włoska firma produkująca sprzęt AGD, stawia na rozwój i osiąga rekordowe zyski. Po 12,5% wzroście sprzedaży w 2015 roku firma 2016 rok zamknęła z przychodami na poziomie 1,035 miliarda euro. Do 2019 roku grupa planuje inwestycje na poziomie aż 105 milionów euro. Candy to dziś najszybciej rozwijający się producent urządzeń domowych w Europie.

POLECAMY

 

W pierwszym kwartale 2016 roku firma odnotowała wzrost przychodów o 8%, natomiast w drugim już o 11%. Poza osiągnięciem rekordowych zysków (wzrost o 10% w porównaniu do roku 2015) grupa Candy znacząco zwiększyła swój udział w rynku europejskim.W porównaniu z rokiem 2015, według badań GFK, odnotowano wzrost udziału o 20%. Candy jest dziś najszybciej rozwijającą się firmą wśród głównych graczy na rynku urządzeń AGD.

 

Innowacyjność i technologia – sposób na sukces

 

Na sukces firmy składają się: skuteczny model biznesowy,wkraczanie na nowe rynki oraz wysoka innowacyjność i technologia. Grupa Candy to niekwestionowany lider w dziedzinie nowoczesnych rozwiązań (AGD sterowane z wykorzystaniem aplikacji) stosowanych w urządzeniach domowych (udział w rynku: Włochy – 46,8%, Francja – 61,9%, Rosja – 44,6%).

 

Grupa Candy niezmiennie się rozwija i reprezentuje włoski styl w Europie i na świecie. Nasza siła polega na łączeniu tradycji, związanej z historią marki, z nowoczesnością. Pozwala to tworzyć innowacyjne i zaawansowane technologicznie produkty.Stawiamy sobie za cel bycie liderem w rozumieniu potrzeb konsumentów, co pozwoli oferować im najlepsze produkty i usługi – mówi Beppe Fumagalli, CEO Candy Group.

 

Ponad 100 milionów euro na nowe inwestycje

 

W latach 2017–2019 Candy planuje zainwestować w rozwój105 milionów euro. Efektem inwestycji ma być uzyskanie przychodu n...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy