Dołącz do czytelników
Brak wyników

Rekordowa liczba zgłoszeń i sześć nowych kategorii - IAB Polska publikuje "Mapę Podmiotów Internetowych 2015"

Artykuł | 29 października 2015 |
160
Do tegorocznej, czwartej już edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska zgłoszona została rekordowa liczba 350 logotypów, co świadczy o niezwykle dynamicznym rozwoju branży internetowej. Mapa podzielona została na sześć nowych kategorii: kreacja i realizacja, narzędzia, powierzchnie reklamowe, analizy, e-commerce i usługi.

Do tegorocznej, czwartej już edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska zgłoszona została rekordowa liczba 350 logotypów, co świadczy o niezwykle dynamicznym rozwoju branży internetowej. Mapa podzielona została na sześć nowych kategorii: kreacja i realizacja, narzędzia, powierzchnie reklamowe, analizy, e-commerce i usługi.

„Mapa Podmiotów Internetowych 2015” to projekt IAB Polska, którego celem jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Mapa ma stanowić aktualny drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.

W tym roku marki zostały przyporządkowane do 6 kategorii, w ramach których znajdują się podkategorie odpowiadające poszczególnym obszarom działalności firm z branży. Główne kategorie to:

• Kreacja i realizacja

• Narzędzia

• Powierzchnie Reklamowe

• Ecommerce

• Usługi

Takie uporządkowanie ułatwia odnalezienie na Mapie poszukiwanej firmy, a także obrazuje całą drogę marketingową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi. Nowy wygląd mapy odzwierciedla także dynamiczne zmiany, które rokrocznie zachodzą na polskim rynku internetowym.

– Czwarta edycja Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska jest kontynuacją realizacji idei o uporządkowanym i usystematyzowanym ekosystemie internetowym, który pozwala odnaleźć wiarygodnych partnerów do działania w sieci. Cieszy nas tak duża liczba tegorocznych zgłoszeń – dzięki temu nasza Mapa stanowi jeszcze bardziej wiarygodne i kompleksowe źródło informacji o polskich podmiotach internetowych. – mówi Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Logotypy na „Mapie Podmiotów Internetowych 2015” ułożone zostały według kolejności nadsyłanych zgłoszeń. Firmy określały swoją przynależność...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy