Dołącz do czytelników
Brak wyników

Rekordowa liczba zgłoszeń i sześć nowych kategorii - IAB Polska publikuje "Mapę Podmiotów Internetowych 2015"

Artykuł | 29 października 2015 |
194
Do tegorocznej, czwartej już edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska zgłoszona została rekordowa liczba 350 logotypów, co świadczy o niezwykle dynamicznym rozwoju branży internetowej. Mapa podzielona została na sześć nowych kategorii: kreacja i realizacja, narzędzia, powierzchnie reklamowe, analizy, e-commerce i usługi.

Do tegorocznej, czwartej już edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska zgłoszona została rekordowa liczba 350 logotypów, co świadczy o niezwykle dynamicznym rozwoju branży internetowej. Mapa podzielona została na sześć nowych kategorii: kreacja i realizacja, narzędzia, powierzchnie reklamowe, analizy, e-commerce i usługi.

POLECAMY

„Mapa Podmiotów Internetowych 2015” to projekt IAB Polska, którego celem jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Mapa ma stanowić aktualny drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.

W tym roku marki zostały przyporządkowane do 6 kategorii, w ramach których znajdują się podkategorie odpowiadające poszczególnym obszarom działalności firm z branży. Główne kategorie to:

• Kreacja i realizacja

• Narzędzia

• Powierzchnie Reklamowe

• Ecommerce

• Usługi

Takie uporządkowanie ułatwia odnalezienie na Mapie poszukiwanej firmy, a także obrazuje całą drogę marketingową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi. Nowy wygląd mapy odzwierciedla także dynamiczne zmiany, które rokrocznie zachodzą na polskim rynku internetowym.

– Czwarta edycja Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska jest kontynuacją realizacji idei o uporządkowanym i usystematyzowanym ekosystemie internetowym, który pozwala odnaleźć wiarygodnych partnerów do działania w sieci. Cieszy nas tak duża liczba tegorocznych zgłoszeń – dzięki temu nasza Mapa stanowi jeszcze bardziej wiarygodne i kompleksowe źródło informacji o polskich podmiotach internetowych. – mówi Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Logotypy na „Mapie Podmiotów Internetowych 2015” ułożone zostały według kolejności nadsyłanych zgłoszeń. Firmy określały swoją przynależność samodzielnie, według kategorii, które przygotował IAB Polska. Każda firma miała możliwość umieszczenia dowolnej liczby logotypów w wybranych przez siebie kategoriach.

Pierwsza „Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska” utworzona została maju 2013 roku i zawierała wyłącznie logotypy firm członkows...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy