Dołącz do czytelników
Brak wyników

Rekordowa liczba zgłoszeń do Cannes Lions

Artykuł | 12 czerwca 2014 |
85
Do tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions została zgłoszona rekordowa liczba ponad 37 400 prac aż z 97 krajów. Stanowi to 5% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Wśród 17 dostępnych kategorii pojawiła się jedna nowa – Product Design Lions. O sukces w ramach tego największego i najbardziej prestiżowego, międzynarodowego konkursu poświęconego kreatywnej komunikacji marketingowej walczy 135 prac z Polski.

Do tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions została zgłoszona rekordowa liczba ponad 37 400 prac aż z 97 krajów. Stanowi to 5% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Wśród 17 dostępnych kategorii pojawiła się jedna nowa – Product Design Lions.
O sukces w ramach tego największego i najbardziej prestiżowego, międzynarodowego konkursu poświęconego kreatywnej komunikacji marketingowej walczy 135 prac z Polski.

Podmioty biorące udział w konkursie zgłaszały prace w 17 kategoriach: Branded Content & Entertainment Lions, Creative Effectiveness Lions, Cyber Lions, Design Lions, Direct Lions, Film Lions, Film Craft Lions, Innovation Lions, Media Lions, Mobile Lions, Outdoor Lions, PR Lions, Press Lions, Promo & Activation Lions, Radio Lions, Product Design Lions oraz Titanium & Integrated Lions. Poniższa tabela ilustruje popularność poszczególnych kategorii pod względem liczby zgłoszeń oraz zmiany procentowe w stosunku do 2013 roku:

 

Kategoria

2013

2014

Zmiana % r/r

Branded Content & Entertainment Lions

968

1 179

+22%

Creative Effectiveness Lions

120

80

-33%

Cyber Lions

2 627

3 660

+39%

Design Lions

2 373

2 624

+11%

Product Design (nowa kategoria)

nd.

194

nd.

Direct Lions

2 578

2 676

+4%

Film Lions

3 125

2 838

-9%

Film Craft Lions

2 029

2 073

+2%

Innovation Lions

270

206

-24%

Media Lions

3 031

3 127

+3%

Mobile Lions

1 061

1 187

+12%

Outdoor Lions

5 613

5 660

+1%

PR Lions

1 296

1 850

+...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy