Do
tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions została
zgłoszona rekordowa liczba ponad 37 400 prac aż z 97 krajów. Stanowi to 5%
wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Wśród 17 dostępnych kategorii pojawiła
się jedna nowa – Product Design Lions.
O sukces w ramach tego największego i najbardziej prestiżowego,
międzynarodowego konkursu poświęconego kreatywnej komunikacji marketingowej
walczy 135 prac z Polski.
POLECAMY
Podmioty biorące udział w konkursie zgłaszały prace w 17 kategoriach: Branded Content & Entertainment Lions, Creative Effectiveness Lions, Cyber Lions, Design Lions, Direct Lions, Film Lions, Film Craft Lions, Innovation Lions, Media Lions, Mobile Lions, Outdoor Lions, PR Lions, Press Lions, Promo & Activation Lions, Radio Lions, Product Design Lions oraz Titanium & Integrated Lions. Poniższa tabela ilustruje popularność poszczególnych kategorii pod względem liczby zgłoszeń oraz zmiany procentowe w stosunku do 2013 roku:
Kategoria
2013
2014
Zmiana % r/r
Branded Content & Entertainment Lions
968
1 179
+22%
Creative Effectiveness Lions
120
80
-33%
Cyber Lions
2 627
3 660
+39%
Design Lions
2 373
2 624
+11%
Product Design (nowa kategoria)
nd.
194
nd.
Direct Lions
2 578
2 676
+4%
Film Lions
3 125
2 838
-9%
Film Craft Lions
2 029
2 073
+2%
Innovation Lions
270
206
-24%
Media Lions
3 031
3 127
+3%
Mobile Lions
1 061
1 187
+12%
Outdoor Lions
5 613
5 660
+1%
PR Lions
1 296
1 850
+43%
Press Lions
5 711
5 007
-12%
Promo & Activation Lions
2 974
3 241
+9%
Radio Lions
1 552
1 448
-7%
Titanium & Integrated Lions
43...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!