Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

8 kwietnia 2019

Re: Growth. Między innowacją a efektywnością. Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2019

0 128
Czy innowacja równa się efektywności? Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? Już 5-6 czerwca br. w Warszawie blisko 100 uznanych marketingowych ekspertów będzie dyskutować o tym, jak rosnąć – w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych oraz organizacji. Ogłaszamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień trzynastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością.

Forum IAB to jedno z najważniejszych wydarzeń w szeroko pojętej branży marketingu, organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od trzynastu już lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń  w szeroko pojętej branży marketingu. Tegoroczna edycja odbędzie się 5-6 czerwca w warszawskich Złotych Tarasach i zgromadzi blisko 1300 przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych i firm technologicznych, którzy wspólnie dyskutować będą o tym, jak rosnąć - w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych czy organizacji.

„Wzrostu poszukują dziś wszystkie organizacje. To on stał się miarą sukcesu. W dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym coraz trudniej go jednak osiągnąć, co kieruje jeszcze większą uwagę firm na marketing. Naszym celem jest zapoznanie uczestników Forum z konkretnymi rozwiązaniami i praktyczną wiedzą o tym, jak budować wielowymiarowy wzrost dla swoich organizacji. A to wszystko w obszarze naszego lokalnego rynku, szybko zmieniającego się otoczenia digital i wpływu, jakie ma ono na nasz biznes” - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Re: Growth. Między innowacją a efektywnością

Temat przewodni konferencji to odpowiedź na postępującą cyfryzację, która z jednej strony daje coraz więcej różnorodnych narzędzi, z drugiej pozwala precyzyjniej mierzyć wszelkie aktywności i ich efektywność. Tradycyjne biznesy szukają rozwiązań w nowych technologiach, a z kolei ekosystem firm marketingu cyfrowego napotyka nowe wyzwania w osiąganiu wzrostu, próbując sprawdzonych metod ze świata offline. To wszystko powoduje, że wspólnie musimy przemyśleć wzrost na nowo.

W tym roku nieco zmieniliśmy formułę Forum. Temat przewodni będziemy rozpatrywać nie w czterech, a w ośmiu blokach tematycznych. Po dogłębnej analizie tego, czym dla szeroko pojętego rynku wzrost, co może go stanowić i w jakich kontekstach należy go rozpatrywać, zdecydowaliśmy się na następujące ścieżki, według których pogrupowane zostaną wystąpienia na Forum: Konsument w centrum wzrostu, Odpowiedzialny wzrost, Strategie wzrostu, Wzrost w organizacji, Efektywny wzrost, Narzędzia wzrostu, Wzrost dzięki danym, Wzrost = Ecommerce– komentuje Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare, przewodnicząca Rady Programowej Forum IAB 2019

Najlepsi eksperci marketingu, goście specjalni i najbardziej aktualne tematy

Formuła wydarzenia umożliwia zaproszenie inspirujących osobowości, wybitnych przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży - i przez to bardzo cenny -  punkt widzenia. Podczas Forum IAB wystąpi blisko 100 międzynarodowych i rodzimych autorytetów - przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm.

Podczas sesji plenarnej - otwierającej konferencję - prelekcje wygłoszą uznani eksperci świata online. Paweł Gala i Marcin Gotowiec (Wavemaker) opowiedzą o fenomenie głośnych w ostatnim czasie akcji crowfundingowych, takich jak „Zapełniamy ostatnią puszkę Pana Prezydenta dla WOŚP”, zbiórka #WspieramECS czy wsparcie finansowe dla Wisły Kraków, a przede wszystkim o tym, czy i jak marki powinny odnieść się do tego zjawiska. Anna Gruszka (IPG Mediabrands) przeanalizuje przykłady trendów, które nie przełożyły się na sukces, zostały niedocenione czy źle wykorzystane. Jak wychwytywać sygnały zmian i ostrzeżenia przed porażką związaną z podążaniem za modą, a nie trendem? O tym w prezentacji Fucked-up Trends / Trend is (not ) your friend. Krzysztof Sobieszek (Publicis Media) w swoim wystąpieniu zmierzy się z pytaniem, czy polskim firmom udało się osiągnąć rewolucję cyfrową, czy jednak nie jest ona do końca rewolucją. Zdefiniuje obszary,w których  zakwestionowaliśmy założenia leżące u podstaw biznesu i dzięki temu osiągnęliśmy rozwój oraz te, w których wciąż podążamy ścieżką liniowego wzrostu. Tadeusz Żórawski (Molecular / BBDO) przedstawi nowe szanse na wzrost dzięki ewolucji digital commerce, która otwiera inne formy sprzedaży niż tylko przez serwis internetowy czy mobilny. Powie zatem, jak wykorzystać sCommerce (zakupy przez platformy społecznościowe), iCommerce (zakupy z poziomu zdjęć) czy wCommerce (zakupy przy użyciu urządzeń wearables).

Tradycyjnie także, w tej części konferencji wystąpią także zaproszeni przez organizatorów goście specjalni. W tym roku będą to znani przedstawiciele świata sportu i mediów, którzy podczas Forum podzielą się  swoimi...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy