Można powiedzieć, że prawie każdy z nas, kto ma dostęp do sieci, posiada chociaż jedną skrzynkę pocztową,i zapisał się na newsletter. Jakie są powody subskrypcji? Króluje content, szybki dostęp do informacji oraz korzyści – rabaty, udział w konkursie.Dziękirespondentom Badania dowiedzieliśmy się więcej o sile e-maila i kampaniach na nim opartych. Eksperci z branży marketingu, monitorowania mediów i prawa udzielili komentarzy do poszczególnych części raportu. Jakie trendy związane z pocztą elektroniczną kształtują się w wynikach?
POLECAMY
Email is the King
Piotr Bucki, bloger, dziennikarz i doświadczony coach komentuje raport w ten sposób:
„Prawie 80% traktuje newsletter jako formę pozyskiwania interesujących treści z serwisu. Być może wynika to z tego, że część użytkowników orientuje się, że hegemon Facebook bardzo obcina zasięgi i trudno czerpać informacje z fanpage’y ulubionych marek. Bo nawet jeśli je polubimy, to nie ma już żadnej gwarancji, że będą do nas docierać. W tej sytuacji rzeczywiście newsletter daje gwarancję, że jeśli treści nas interesują, to… do nas dotrą.(…)”.
Zgadzamy się z Piotrem – email ze swoim 40-letnim doświadczeniem przeszedł wiele lepszych i gorszych momentów. Jeszcze kilka lat temu, nie miało znaczenia, jaka treść była wysyłana do odbiorców. Dziś wiemy, że bez strategii email marketingu, personalizacji, targetowania oraz testowania kampanii ich powodzenie jest niemożliwe. Potwierdziły to wyniki naszego Badania.
Spam wciąż na porządku dziennym
Kwestia spamu – jego otrzymywania oraz walki z nim to dla nas ważne zagadnienie. Niestety, w dalszym ciągu spośród wiadomości, które przychodzą na nasze skrzynki mailowe, wiele jest takich, których nie chcemy otrzymywać. I właśnie tak jest definiowany spam przez aż 72% ankietowanych. Jak wyniki dotyczące otrzymywania spamu i jego faktycznej definicji komentuje Przemy...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!