Raport: XIV edycja Badania Poczty SARE

Aktualności
W ubiegłym roku, Natalia Hatalska, autorka bloga Hatalska.com tak skomentowała wyniki Badania poczty SARE „widać, że przeżywamy renesans newsletterów…”. I tak rzeczywiście się dzieje. SARE właśnie opublikowało Raport XIV edycji Badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce, który potwierdził, że 90% ankietowanych subskrybuje newslettery.

Można powiedzieć, że prawie każdy z nas, kto ma dostęp do sieci, posiada chociaż jedną skrzynkę pocztową,i zapisał się na newsletter. Jakie są powody subskrypcji? Króluje content, szybki dostęp do informacji oraz korzyści – rabaty, udział w konkursie.Dziękirespondentom Badania dowiedzieliśmy się więcej o sile e-maila i kampaniach na nim opartych. Eksperci z branży marketingu...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy