Dołącz do czytelników
Brak wyników

Raport Paperhat Poland: zużycie papieru do celów marketingowych

Artykuł | 24 września 2014 |
190
Firma Paperhat Poland w lipcu i sierpniu 2014 roku realizowała badania wśród polskich firm, w zakresie wykorzystywania papieru do celów marketingowych. W badaniu wzięło udział ponad 50 organizacji, które odpowiedziały na pytania związane z drukiem, jego zarządzaniem i gadżetami reklamowymi.

Firma Paperhat Poland w lipcu i sierpniu 2014 roku realizowała badania wśród polskich firm, w zakresie wykorzystywania papieru do celów marketingowych. W badaniu wzięło udział ponad 50 organizacji, które odpowiedziały na pytania związane z drukiem, jego zarządzaniem i gadżetami reklamowymi.

paperhat.png

Czego można się dowiedzieć z przeprowadzonych badań? Ponad 70% badanych firm nie ma wdrożonej polityki CSR. Ponad 25% badanych firm często drukuje ulotki, a ponad 12% - wizytówki. Ponad 45% badanych przyznaje, że drukuje sporo innego rodzaju materiałów, a są to przede wszystkim dokumenty na użytek wewnętrzny i materiały szkoleniowe. Dla firm zlecających druk najważniejsze są: koszty (tak odpowiedziało ponad 60% badanych firm), termin realizacji (40% odpowiedzi) i jakość materiału (ponad 35%). Ponad 75% firm, które wzięły udział w ankiecie nadal wykorzystuje gadżety reklamowe – przede wszystkim długopisy, kalendarze i pendrive’y. Co ciekawe, jedynie około 27% badanych firm posiada oddzielny budżet, który byłby przeznaczany na druk, a jego wysokość rzadko przekracza 500 000 złotych w skali roku.

„Badania rzucają ważne światło na obraz branży print w Polsce. Wyraźnie z nich widać, że dla firm liczy...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy