Dołącz do czytelników
Brak wyników

Raport IRCenter i LeadR: Polska kulinarnie 2014

Artykuł | 17 lipca 2014 |
73
Polscy Internauci gotują częściej w parach niż w większym gronie przyjaciół.
Polscy Internauci gotują częściej w parach niż w większym gronie przyjaciół.
 
Social cooking, czyli przygotowywanie i wspólne konsumowanie posiłków wśród przyjaciół to trend, który można było zaobserwować jeszcze przed rokiem. Od niedawna Internauci częściej jednak skupiają się na krewnych i najbliższych, albo na… sobie. O dominujących preferencjach żywieniowych polskich Internautów traktuje najnowszy raport „Polska kulinarnie 2014” zrealizowany przez IRCenter i LeadR. Wyróżniającą cechą raportu jest m.in. zwrócenie uwagi na stosunek użytkowników do aplikacji mobilnych i stron internetowych dotyczących gotowania. 
 
W 2014 roku została opublikowana druga edycja badania „Polska Kulinarnie”, poświęconego – jak i w 2013 roku – związkowi Internetu i mobile ze zwyczajami kulinarnymi Polaków. Naszym celem było pokazanie, jak Internauci się różnią pod względem wykorzystania Internetu przy komponowaniu swoich posiłków i jakie są dla nich najważniejsze interaktywne źródła kulinarnych inspiracji. W tym roku badanie zostało przeprowadzone w dniach 7-13 lutego 2014 roku na reprezentatywnej próbie (n=2477) Internautów. 
 
Polska Kulinarnie 2014 to badanie skierowane do osób odpowiedzialnych za komunikację marek spożywczych w kanałach digital i mobile. Raport uwzględnia wyniki badania kwestionariuszy online, skanu internetu – mediów społecznościowych – i danych dotyczących korzystania z największej w Polsce wyszukiwarki – Google. To obecnie jedyne tego typu źródło wiedzy na temat gotowania w Polsce – mówi Albert Hupa, prezes IRCenter.
 
W tym roku wyróżniliśmy pięć kulinarnych segmentów Internautów. Dominują oczywiście panie gotujące dla swoich rodzin (zwracające szczególną uwagę na obiady). W porównaniu do 2013 roku zdecydowanie jednak wśród polskich Internautów przybyło singli jedzących na mieście (d...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy