Raport IMM: biura podróży wydały 37 mln zł na reklamy

Aktualności
Sezon urlopowy wystartował - również na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Polacy w serwisach społecznościowych i na forach chętnie dzielą się swoimi pomysłami na zagraniczne wojaże. Które biuro podróży najbardziej skorzysta z naszych wakacyjnych planów?

Sezon urlopowy wystartował - również na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Polacy w serwisach społecznościowych i na forach chętnie dzielą się swoimi pomysłami na zagraniczne wojaże. Które biuro podróży najbardziej skorzysta z naszych wakacyjnych planów?

POLECAMY

Instytut Monitorowania Mediów prześwietlił wydatki reklamowe touroperatorów i sprawdził, które biura i jakie kierunki podróży cieszą się największym powodzeniem wśród internautów. Jak się okazuje, kwoty przeznaczone na promocję wakacyjnych wyjazdów wzrosły dwukrotnie w stosunku do ubiegłego roku. Czy dzięki temu więcej Polaków zdecyduje się na zakup zorganizowanego wyjazdu? Z usług biur podróży korzystamy, kiedy chcemy wybrać się do Egiptu i Turcji – wynika z monitoringu mediów społecznościowych. Wyjazdy do państw Unii Europejskiej organizujemy najczęściej na własną rękę.

Zima za oknem, lato w reklamie

Biura podróży od 1 stycznia do 25 czerwca przeznaczyły na pr...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy