Dołącz do czytelników
Brak wyników

Raport IAB Polska "Customer Journey Online" - rola internetu w ścieżce zakupowej w 11 branżach

Artykuł | 5 listopada 2015 |
164
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje raport „Customer Journey Online – Perspektywy Branżowe” który poddaje szczegółowej analizie narzędzia komunikacji cyfrowej w jedenastu branżach. Premiera raportu odbyła się 3 listopada br. podczas #14 IAB Expert Panelu.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje raport „Customer Journey Online – Perspektywy Branżowe” który poddaje szczegółowej analizie narzędzia komunikacji cyfrowej w jedenastu branżach. Premiera raportu odbyła się 3 listopada br. podczas #14 IAB Expert Panelu.

POLECAMY

Jaką rolę internet odgrywa w procesie zakupowym poszczególnych branż? Jakie są najbardziej efektywne narzędzia marketingu online i jak należy z nich korzystać? Na te i inne pytania odpowiada najnowszy raport „Customer Journey Online. Perspektywy branżowe”, który jest zwieńczeniem kilkuletniej pracy badawczej prowadzonej przez IAB Polska.

Internet jest dziś jednym z najbardziej przydatnych źródeł w procesie zakupowym produktu, a zarazem najbardziej wiarygodnym medium. Zwłaszcza rynek polski, na tle pozostałych rynków Europy Środkowo-Wschodniej, cechuje się bardzo dobrymi wskaźnikami zakupowymi. Rola internetu jest istotna zarówno w świetle impulsu zakupowego, jak i również na kolejnych etapach: decyzji, a także samego zakupu – zarówno w sieci jak i poza nią. – mówi Paweł Kolenda, Dyrektor ds. Badań IAB Polska

„Customer Journey Online. Perspektywy branżowe” to raport poddający szczegółowej analizie 11 branż produktów i usług: B2B, dom i wnętrze, farmacja, finanse, handle, e-handel, kosmetyki, motoryzacja, nieruchomości, odzież, telekomunikacja, żywność. Każdej z branż dedykowany został oddzielny rozdział raportu, na łamach którego eksperci podają jej charakterystykę, analizują efektywność narzędzi marketingu online oraz rozważają potencjalne kierunki rozwoju każdej z nich.

Raport można pobrać ze strony IAB Polska: //iab.org.pl/aktualnosci/raport-iab-polska-customer-journey-online-rola-interne...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy