Dołącz do czytelników
Brak wyników

Ranking sprzedaży lodów w Carrefour – polska firma Anita liderem rankingu!

Artykuł | 15 czerwca 2016 |
185
Produkty polskiej firmy Anita cieszą się największym zainteresowaniem klientów sieci Carrefour. Lody tej marki wyprzedziły w rankingu sprzedaży znanych, międzynarodowych producentów takich jak Nestlé czy Unilever (Algida). W hipermarketach Carrefour klienci znajdą szeroki wybór ponad 400 różnych lodów, a dodatkowo sieć przygotowała lodową promocję na kilkadziesiąt produktów, w tym także na akcesoria pomocne w przygotowaniu i podawaniu lodów.

Produkty polskiej firmy Anita cieszą się największym zainteresowaniem klientów sieci Carrefour. Lody tej marki wyprzedziły w rankingu sprzedaży znanych, międzynarodowych producentów takich jak Nestlé czy Unilever (Algida). W hipermarketach Carrefour klienci znajdą szeroki wybór ponad 400 różnych lodów, a dodatkowo sieć przygotowała lodową promocję na kilkadziesiąt produktów, w tym także na akcesoria pomocne w przygotowaniu i podawaniu lodów.

POLECAMY

Dla wszystkich miłośników lodów, z okazji zbliżających się wakacji Carrefour przygotował specjalną akcję „Lodowe Królestwo”. Oferta promocyjna obejmuje różne rodzaje lodów m. in. lody impulsowe na patyku, w kubeczku, w rożku, a także sorbety, desery lodowe oraz lody familijne w większych pojemnikach. Konsumenci mają do dyspozycji zarówno produkty znanych marek, jak i marki własnej Carrefour. Dla tych, którzy chcieliby wiedzieć, jakie lody najchętniej kupują odwiedzający sklepy Carrefour, sieć przygotowała ranking sprzedaży tych produktów.

W ostatnich miesiącach, spośród oferty asortymentowej lodów dostępnych w Carrefour, najpopularniejszymi produktami są lody firmy Anita z Działoszyna w województwie łódzkim: Rożek oraz zajmujące 3 pozycję lody Cezar. Na drugim stopniu podium uplasowały się lody Kaktus firmy Nestlé. W pierwszej piątce znalazły się również lody koktajlowe Krówka – Kukułka firmy Koral, a także lody Big Bambi od Algidy. Część z tych produktów nabyć można w...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy