O roku mobile mówi się od dobrych kilku lat. Wciąż jednak wydatki na reklamę mobilną nie odpowiadają potencjałowi reklamowemu tego medium. Mobile, o ile jest uwzględniany w budżetach, to zwykle jako dodatek do desktopu, a nie równoważny czy wręcz bardziej efektywny kanał dotarcia do klientów. Jak wynika z najnowszych danych IAB/PwC AdEx, udział wydatków reklamowych w kanale mobile w ogóle wydatków na reklamę online wyniósł w 2017 r. blisko 23%. Dla porównania udział odsłon mobilnych w ogóle odsłon kształtuje się już na poziomie 39%. Systematycznie rośnie także udział użytkowników korzystających z internetu wyłącznie przez urządzenia mobilne, co widać wyraźnie na przykładzie str...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!