Dołącz do czytelników
Brak wyników

Publicis Media utworzyła Next Generation Board

Artykuł | 5 czerwca 2017 |
196
Publicis Media, do której należą w Polsce agencje Starcom, Zenith, Mediavest, Blue 449, Performics oraz LiquidThread, utworzyła Next Generation Board, zespół, który będzie doradzał zarządowi Publicis Media w sprawach związanych z transformacją i rozwojem organizacji.

Publicis Media, do której należą w Polsce agencje Starcom, Zenith, Mediavest, Blue 449, Performics oraz LiquidThread, utworzyła Next Generation Board, zespół, który będzie doradzał zarządowi Publicis Media w sprawach związanych z transformacją i rozwojem organizacji.

POLECAMY

 

Next Generation Board w Polsce składa się z 9 pracowników, reprezentujących wszystkie agencje Publicis Media oraz wybrane departamenty specjalistyczne (Global Practices). Zarząd Publicis Media zaprosił do Next Generation Board młode osoby, posiadające różne kompetencje, wyróżniające się zaangażowaniem, osiągnięciami
oraz otwartością na zmiany i rozwój.

 

-. Next Generation Board ma kwestionować zastany porządek oraz inspirować nas do zmian. Energia i nowe perspektywy, które wnositen zespół, są kluczowe dla przebiegu i sukcesu transformacji Publicis Mediai mająprzynosić wymierne korzyści wszystkim agencjom oraz ich klientom – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Media w Polsce. 

 

Next Generation Board będzie się cyklicznie spotykać na poziomie lokalnym i globalnym, by tworzyć inicjatywy, które mają pomagać Publicis Media coraz lepiej odpowiadać na nowe wyzwania, związane z dynamicznym rozwojem organizacji i zmieniającymi się potrzebami klientów. Zespół będzie też regularnie dzielić się z zarządem Publicis Media swoimi pomysłami i planami ich wdrożenia. Pierwsze z takich spotkań już się odbyło, a dotyczyło większej integracji
i sprawniejszej wymiany wiedzy ekspertów poszczególnych agencji, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom mobile’owym i nowym technologiom.

 

Next Generation Board został utworzony na 15 światowych rynkach. Oprócz Polski są to Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Skandynawia, Środkowy Wschód i Południowa Afryka, Singapur, DACH (Niemcy, Szwajcaria Austria, Lichtenstein, Luksemburg) Włochy, Indie, Meksyk i Australia. 

Warszawa, 02 czerwca 2017 — Publicis Media, do której należą w Polsce agencje Starcom, Zenith, Mediavest, Blue 449, Performics oraz LiquidThread, utworzyła Next Generation Board, zespół, który będzie doradzał zarządowi Publicis Media w sprawach związanych z transformacją i rozwojem organizacji.

 

Next Generation Board w Polsce składa się z 9 pracowników, reprezentujących wszystkie agencje Publicis Media oraz wybrane departamenty specjalistyczne (Global Practices). Zarząd Publicis M...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy