Zgłoszony przez Public Dialog projekt to pionierskie badanie na temat roli komunikacji korporacyjnej w największych polskich i międzynarodowych firmach. Zostało ono przeprowadzone metodą CAWI przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W badaniu wzięło udział 120 przedstawicieli firm: polskich (77) i międzynarodowych (43) zatrudniających minimum 250 osób. Respondentami były osoby odpowiedzialne w firmie za komunikację korporacyjną.
POLECAMY
Platinum PR Awards to prestiżowy międzynarodowy konkurs branżowy, w ramach którego PR News nagradza najbardziej pomysłowe i innowacyjne projekty komunikacyjne. Tegoroczna gala rozdania nagród odbyła się 14 września w Nowym Jorku i zgromadziła przedstawicieli kilkudziesięciu agencji z całego świata. Oprócz Public Dialog wyróżniona została także inna polska agencja – Procontent, której projekt „Płuca Polski” zwyciężył w kategorii „Education Program”.
Więcej informacji o konkursie: //www.prnewsonline.com/go/2017-platinum-and-agency-elite-awards/
Pełny raport...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!