Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

19 września 2017

Public Dialog z najlepszą kampanią Pro Bono

203
Public Dialog został nagrodzony w międzynarodowym konkursie Platinum PR Awards organizowanym przez PR News. Wyróżnienie za projekt „Report: The role of corporate communication” przyznano agencji w kategorii „Pro Bono Campaign”.

Zgłoszony przez Public Dialog projekt to pionierskie badanie na temat roli komunikacji korporacyjnej w największych polskich i międzynarodowych firmach. Zostało ono przeprowadzone metodą CAWI przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W badaniu wzięło udział 120 przedstawicieli firm: polskich (77) i międzynarodowych (43) zatrudniających minimum 250 osób. Respondentami były osoby odpowiedzialne w firmie za komunikację korporacyjną.

POLECAMY

Platinum PR Awards to prestiżowy międzynarodowy konkurs branżowy, w ramach którego PR News nagradza najbardziej pomysłowe i innowacyjne projekty komunikacyjne. Tegoroczna gala rozdania nagród odbyła się 14 września  w Nowym Jorku i zgromadziła przedstawicieli kilkudziesięciu agencji z całego świata. Oprócz Public Dialog wyróżniona została także inna polska agencja – Procontent, której projekt „Płuca Polski” zwyciężył w kategorii „Education Program”.

Więcej informacji o konkursie: //www.prnewsonline.com/go/2017-platinum-and-agency-elite-awards/

Pełny raport...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy