Dołącz do czytelników
Brak wyników

#przezyjwimax: plakat DOOH wchodzący w interakcję z otoczeniem

Artykuł | 24 listopada 2014 |
166
W listopadzie w trzech miastach, w których są kina IMAX - w Warszawie, Łodzi i Krakowie -  pojawił się żywy plakat DOOH z wizerunkiem kosmonauty, który wchodził w interakcję z otoczeniem, dzięki „umiejętności” nawiązania międzygalaktycznego kontaktu.
W listopadzie w trzech miastach, w których są kina IMAX - w Warszawie, Łodzi i Krakowie -  pojawił się żywy plakat DOOH z wizerunkiem kosmonauty, który wchodził w interakcję z otoczeniem, dzięki „umiejętności” nawiązania międzygalaktycznego kontaktu.
 
 
Totem był obsługiwany przez aktorów, którzy komunikowali się z przechodniami głosowo oraz uruchamiali odpowiednie sekwencje ruchowe żeby dodać realizmu do „żywego plakatu filmowego”. Ci, którzy przygotowali z nim kosmiczne selfie, powalczą o bilety na pokaz filmu Interstellar w IMAX. Ambient podkreśla, że technologia IMAX jest w stanie zapewnić w...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy