Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

1 października 2018

„PRZEJDŹMY NA TY” – Tyskie rusza z długofalową platformą komunikacji

217
Tyskie, lider piwa w Polsce, startuje z nową, strategiczną platformą komunikacji. Koncepcją kreatywną „Przejdźmy na Ty” marka powraca do swoich korzeni i przypomina, że Tyskie od lat zbliża ludzi i zachęca do przełamywania barier.

„Przejdźmy na Ty” to nie tylko nowa platforma komunikacji Tyskiego, to przede wszystkim efekt strategicznych zmian, jakim od początku roku poddawana jest marka. – Nowa platforma komunikacji to wyraz naszej wizji długookresowej. Zauważyliśmy, że dzisiejszy świat jest pełen podziałów i różnic. Dzielą nas poglądy, gusta, technologia, status społeczny… Tymczasem piwo od zawsze było tym co nas zbliża. Tyskie, to najbardziej demokratyczny gatunek piwa i wzór polskiego lagera, przy którym codziennie setki tysięcy Polaków spotykają się, by porozmawiać i spędzić czas – bez sporów i waśni. Jesteśmy paliwem socjalnym i tak widzimy naszą rolę w kategorii piwnej. Nowa platforma PRZEJDŹMY NA TY jest tego kwintesencją mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.

POLECAMY

Za Tyskim stoją cztery wieki spotkań łączących miliony Polaków. Marka akcentuje, jak ważne w codziennym życiu jest jednoczenie się ludzi i poszukiwanie tego, co nas spaja za pomocą strategicznej koncepcji kreatywnej „Przejdźmy na Ty”. Komunikację 360 stopni zainauguruje spot, w którym Tyskie przekonuje, że przejść na „Ty” możemy z każdym i w każdej sytuacji. Przypomina, że niezależnie
od wieku, statusu społec...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż konto Zaloguj się

Przypisy