Dołącz do czytelników
Brak wyników

Biblioteczka marketera

5 lipca 2019

NR 46 (Czerwiec 2019)

Przegląd książek branżowych

0 101

Jeżeli zastanawiacie się, jakie książki zabrać ze sobą na zbliżające się wakacje, to redakcja „Magazynu Online Marketing” ma kilka swoich typów. Warto dobrze wykorzystać wolny czas i sięgnąć po branżowe pozycje.

Książka Beaty Kozyry pt. Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym, wydana przez MTBiznes, może urozmaicić Wasz urlop. Znajdziecie tutaj garść praktycznych wskazówek, które znacząco podniosą Wasze umiejętności komunikacyjne. Autorka poza teorią zamieściła na kartach książki także sporo przykładów z codziennego życia. Ale to nie wszystko! Znajdziecie tutaj również tonę dowcipów i anegdot, kilogramy ilustracji, garść ćwiczeń i testów, a przystępny język, wartościowe podpowiedzi i praktyczne narzędzia przekonają Was do sięgnięcia po tę pozycję. 
 

Rys. 1. Książka Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym
autorstwa Beaty Kozyry


Z kolei jeśli zastanawiacie się, jak skutecznie opowiadać językiem wideo, mamy dla Was propozycję książki Visual storytelling Moniki Górskiej. Jest to przewodnik po multiplatformowym świecie telewizji, internetu i filmu. Dzięki niemu będziecie mieli okazję poznać krok po kroku techniki narracji filmowej. Obecnie każdy z nas ma szansę zostać reżyserem – aby publikować w sieci, wystarczy prosta kamera, aparat czy telefon komórkowy. Z tej książki dowiecie się, jak zachęcić do oglądania Waszych treści potencjalnych odbiorców i na czym polega sztuka opowiadania językiem wideo. 
 

Rys. 2. Książka Visual storytelling Moniki Górskiej


Po urlopie możecie wrócić z dawką wiedzy na temat skutecznych treści. Podpowiedzi, jak je tworzyć znajdziecie w książce Piotra Buckiego pt. Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści (Wydawnictwo Naukowe PWN). Tylko tutaj dowiecie się, jak pisać angażujące opowieści, które porwą tłumy. Autor szczegółowo omawia elementy, które składają się na wirusowość treści, bazując na badaniach przeprowadzonych m.in. przez Dana i Chipa Heatha oraz Johana Bergera, a także na nowej dziedzinie zwanej kartografią kulturową. Ta pozycja dostarczy Wam zarówno dodatkowej wiedzy, jak i rozrywki. 
 

Rys. 3. Książka Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Piotra Buckiego

Przypisy