Proximity marketing - jak robić to dobrze? Przykłady

Aktualności
Marketing zbliżeniowy pozwala na trafienie do klienta w znanych mu miejscach i zaangażowanie go w działania wokół marki. Syngeos przedstawia ciekawe przykłady wykorzystania geolokalizacji, beaconów oraz RFID w kampaniach retailowych.

Marketing zbliżeniowy pozwala na trafienie do klienta w znanych mu miejscach i zaangażowanie go w działania wokół marki. Syngeos przedstawia ciekawe przykłady wykorzystania geolokalizacji, beaconów oraz RFID w kampaniach retailowych.

POLECAMY

Geolokalizacja – stały klient to lokalny klient

Amerykańska sieć supermarketów ze zdrową żywnością, Whole Foods, do promocji nowo otwieranych sklepów, wykorzystała reklamy mobilne targetowane na konkretne lokalizacje. Reklama z informacją o otwarciu została skierowa...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy