Dołącz do czytelników
Brak wyników

Projekty własne, tworzone i realizowane przez agencje event marketingowe - czyli kolejny Business Mixer Klubu Agencji Eventowych

Artykuł | 2 czerwca 2014 |
197
W środę 28 maja 2014 roku, na stadionie Legii Warszawa odbył się kolejny Business Mixer Klubu Agencji Eventowych. Spotkanie poświęcone było projektom własnym, które poszczególne agencje realizują. Gospodarzem spotkania była agencja El Padre.

W środę 28 maja 2014 roku, na stadionie Legii Warszawa odbył się kolejny Business Mixer Klubu Agencji Eventowych. Spotkanie poświęcone było projektom własnym, które poszczególne agencje realizują. Gospodarzem spotkania była agencja El Padre.

POLECAMY

Spotkanie poświęcone było zaprezentowaniu wybranych projektów, będących autorskim pomysłem agencji eventowych. Powodem, dla którego agencje m.in. realizują własne projekty jest przede wszystkim realizacja własnej pasji, ale również narzędzie new business’owe i promocja agencji.

Sebastian Oprządek i Wojciech Cłapiński, z agencji El Padre opowiedzieli o zrealizowanym wydarzeniu Generali Deyna Cup. Event ten miał na celu upamiętnienie polskiej legendy piłki nożnej – Kazimierza Deynę, a jednocześnie stworzenie rodzinnego widowiska sportowego, specjalnie z myślą o najmłodszych kibicach. Na turniej udało się zaprosić czterech ówczesnych mistrzów w swoich krajach – Legię Warszawa, Partizan Belgrad, Austrię Wiedeń oraz Fluminense FC.

Paweł Kwiatkowski z STX Jamboree podzielił się swoim bardzo bogatym doświadczeniem w kwestii organizacji koncertów i zapraszania ulubionych muzyków oraz towarzyszącym temu wyzwaniom.

Adam Górko z agencji MyPlace zaprezentował fundację MyWay, która pomaga bardzo zdolnym studentom wyższych szkół muzycznych, poprzez wyposażenie ich w narzędzia ułatwiające profesjonalny początek kariery.

„Projekty własne to doskonały kanał szukania nowych obszarów rozwoju biznesu w dobie kryzysu, ale także świetna okazja do realizacji własnych pasji” – powiedział Wojciech Cłapiński z El Padre. Paweł Kwiatkowski z STX JAMBOREE dodał: „Osobiście dla mnie przy tego typu projektach bardzo ważny jest sam...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy