Programmatic coraz bardziej skuteczny w rozwoju biznesu. Weź udział w 3. edycji IAB HowTo: Programmatic behind the scenes

Nowości z branży

Jak działa programmatic i dlaczego jego wykorzystanie przez marki rośnie tak szybko? Na czym polega pozyskiwanie informacji o Internautach i jak trafiają do marketerów? Jak umiejętnie wykorzystywać wideo –najbardziej efektywny format reklamowy w tym modelu? Jak wprowadzenie aukcji pierwszej ceny przez Google wpływa na sprzedaż i zakup reklamy w Internecie? Czy to koniec ery ciasteczek? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: Programmatic behind the scenes”. Trzecia edycja wydarzenia przygotowanego przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska odbędzie się 7 listopada w Warszawie.

Programmatic rośnie w oczach. Zakup reklamy w tym modelu stanowił w Polsce w 2018 już 35% wszystkich wydatków na display (w tym wideo)[1]i systematycznie się zwiększa. Co więcej, jest dostępny nie tylko dla dużych rynkowi graczy. Z powodzeniem wykorzystują go także mniejsze firmy.  Konferencja IAB HowTo: Programmatic – behind the scene to solidna dawka wiedzy na temat działania ekosystemu programmatic oraz możliwości jego wykorzystania w strategii promowania produktów i usług każdego biznesu.

POLECAMY

IAB HowTo to kilkanaście unikalnych wystąpień, podczas których eksperc...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy