Dołącz do czytelników
Brak wyników

Profi Credit z nową witryną

Artykuł | 5 stycznia 2016 |
193
Profi Credit Polska S.A. wchodzi w 2016 rok z nową stroną internetową. Witryna wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów – skraca czas potrzebny na dotarcie do najistotniejszych informacji i danych kontaktowych, jak również wspiera zdobywanie wiedzy z branży finansowej.

Profi Credit Polska S.A. wchodzi w 2016 rok z nową stroną internetową. Witryna wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów – skraca czas potrzebny na dotarcie do najistotniejszych informacji i danych kontaktowych, jak również wspiera zdobywanie wiedzy z branży finansowej.

POLECAMY

Sektor, w którym Profi Credit prowadzi swoją działalność jest bardzo konkurencyjny. Na przestrzeni ostatnich lat powiększył się on o wielu nowych uczestników, dysponujących szybkimi i efektywnymi kanałami dystrybucji (w tym także dystrybucji internetowej) oraz niejednokrotnie bardzo dużymi budżetami marketingowymi, pozwalającymi na stosowanie w ramach długofalowej komunikacji mediów szeroko zasięgowych. Profi Credit Polska jest drugą największą Spółką niebankową, opierającą swoje portfolio produktowe na pożyczkach gotówkowych, dlatego serwis internetowy marki musi w pełni odwzorowywać jej pozycję, przy uwzględnieniu współczesnych trendów oraz wyznaczonych celów biznesowych.

Jedną z najważniejszych zmian jakie zostały wprowadzone było zastosowanie technologii RWD, która automatycznie dostosowuje wygląd strony do ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana. To niezwykle istotna kwestia ponieważ dostrzegalny był spory wzrost użytkowników odwiedzających witrynę przy użyciu urządzeń mobilnych. To także odpowiedź na politykę Google związaną z wyświetlaniem wyników wyszukiwania stron nieprzystosowanych do takich urządzeń.

Łatwo zauważyć, że firma postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientów – nawigacja stała się dużo prostsza, samo zaś menu dostosowane do konkretnych sektorów jej użytkowników (klient indywidualny lub biznesowy, media, inwestorzy, partnerzy).

Nowa strona internetowa została zorientowana na konsumenta, który może teraz w szybki sposób zapoznać się z naszą ofertą oraz zostawić swoje podstawowe dane kontaktowe. Tylko kilka minut dzieli go od telefonu naszego operatora telefonicznego, który w ramach jednej rozmowy zweryfikuje zdolność...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy