Każdy z nas wie, jak wielką rolę w kontaktach międzyludzkich odgrywa pierwsze wrażenie. Podobne mechanizmy działają w przypadku odwiedzania nowych miejsc. Wchodząc do siedziby danej firmy czy instytucji, często wyrabiamy sobie zdanie na jej temat na podstawie poziomu obsługi w recepcji. Dlatego ważne jest, kto odpowiada za jej prowadzenie.
POLECAMY
Recepcja jest wizytówką każdego przedsiębiorstwa. To czy klient lub kontrahent został należycie obsłużony, często ma wpływ na decyzję o nawiązaniu współpracy. Dlatego firma powinna zadbaćo to, żeby pracownicy recepcji zachowywali się profesjonalnie, byli kulturalni i nienagannie ubrani. Zatrudniony pers...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!